Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

super sail

• anita34

ik vond het super de sail 2008

echt tof alles goed geregeld

me complimenten aan de gehele organisatie

• A3

Ondanks alle negatieve berichtgeving aangaande “de Zwervers” vond ik dat de gehele organisatie perfect in orde was…… Amsterdam kan hier nog een lesje leren!!!

• SanShine

Helemaal mee eens!!

• Roek

Wij hebben dan ook de mooiste tribune van het land,……de dijk,…. hoe zal het voor de opvarenden zijn geweest om zoveel volk op de dijk te zien, massaal liep Den Helder uit, prachtig!

• anja

Ik heb genoten de afgelopen dagen.

In 1 woord, geweldig.

• Jowiri

Roek, volgens mij stonden wij op de mooiste tribune zaterdag….het dat van het Blauwe Paleis!!!!!!

Volgend jaar maar weer??

• Roek

Ook een prachtige lokatie, tja….je hebt nou eenmaal altijd “baas boven baas” maar dat kan de pret niet drukken, volgend jaar weer wat anders, misschien het strandspektakel voor een keer terug???

• anita34

of een oldtimer iets of motors of weet ik veel een helderse fiets 4 daagse ofzo

met de mooiste plekjes van den helder :P:D

• Roek

Ja maar dat is er al hoor, Toon Jacobs fiets 4 daagse of wandelen met de Razende Bol langs de mooiste plekjes van Den Helder, ik stem op het Strandspektakel met Buggy Jump, niet dat ik daar óóit in ga maar dat doet er niet toe!

• anja

waarom is eigenlijk het strandspektakel verdwenen ????

dat was ook altijd wel erg leuk en gezellig !!