Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

peuter vermist

• carina

julianadorp -

Politie en hulpdiensten. Je hoort vaak wat ze allemaal niet goed doen, dat ze vaak laat of helemaal niet komen opdraven als je ze nodig hebt. Bij Tanja en Andre Koster uit Julianadorp hoef je met dat soort verhalen niet meer aan te komen.

Want toen zij de politie doodongerust belden om de vermissing van hun tweeënhalf jaar oude dochter Dakota te melden, waren politie en hulpdiensten er bij wijze van spreken voordat ze het woord hadden uitgesproken.

,,Het was vrijdagmiddag, ik had net boodschappen gedaan'', vertelt Tanja Koster over die enerverende gebeurtenis. ,,Terwijl ik de boodschappen naar binnen bracht, merkte ik dat Dakota weg was. Ze is wel vaker even niet te vinden. Ik keek binnen, buiten en bij de buren, maar kon haar niet vinden. Ik begon na een kwartier lichtelijk in paniek te raken.''

Ze belde de politie en die reageerde razendsnel. Binnen een kwartier krioelde het in de wijk Vogelzand van politiemensen, ambulancepersoneel, duikers en brandweerlieden. ,,Met alle toeters en bellen. Heel knap, zo snel als dat ging. Keurig. want in zo'n geval telt iedere seconde. Er wordt altijd over de politie geklaagd, maar dit mag ook wel gemeld worden'', vindt Tanja Koster.

Hoe het afliep? Lees meer in de Helderse Courant van zaterdag 23 augustus

weet iemand het vervolg al…..

p.s petje af dat ze zelfs met zo'n groot evenement zo snel klaar staan :-)

• anita34

zo dat is inderdaad goed werk van die dames en heren (vrouwelijke agentes)

ben benieuwd hoe het afliep trouwens

• Sjaak v/d H

Dus die heren zijn eigenlijk vrouwelijke agentes? ;)

Maar heel fijn dat alle hulpdiensten zo snel ter plaatse waren om mee te helpen zoeken.

• anita34

je hebt ook vrouwen die agent zijn sjaak :P:D was je nog niet opgevallen zeker:D

• Co weet alles

…Nou vrouwen…

• anita34

ok er zijn uitzonderingen hoor niet alles over een kam scheren :D:P