Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tandarts Julianadorp eo

• Anne75

Wie weet er een goed tandarts in Julianadorp eo ?

We zitten nu aangesloten bij een tandarts in Julianadorp, maar die bevalt ons niet.

• kapacha

Acress op de baljuwstraat zijn geduldig en zeer goed met kinderen.

• Jowiri

Ben ik ook weg Kapacha, maar tis geen Julianadorp ;)

Wij hebben die Duitse tandarts: ronduit een poepie!

• Sjaak v/d H

Bij Acress hebben we een keer een noodtandarts gehad…. wat een smerige beul zeg. Zonder verdoving boren, uiteraard op de zenuw en dan doodleuk vragen: “o deed het zeer”. Bij onze eigen tandarts kon dat broddelwerk van hem over gedaan worden. Ik zou die vent nog geen eens meer willen hebben als schoenmaker.

• anita34

pieter had ik ook bij acress jammer dat die weg is

• Moriaantje

dat lijkt me stug… hy…

• anita34

wat lijkt je stug dat pieter weg is hij is naar afrika toe heeft die me zelf verteld een paar maanden terug

same met zijn vriendin

• SanShine

Ik zoek ook een nieuwe tandarts maar dan in Den Helder, wie weet nog een goeie behalve Accres????

• Jolan

Wij zijn bij tandartsenpraktijk “het Nieuwediep” Worden daar goed behandeld en zelfs mijn kinderen vinden het prima. Zijn er niet bang voor. Alles word goed uitgelegd bij de kinderne voordat ze iets gaan doen.

• SanShine

Is dat nieuw ? Tandarts Praktijk het Nieuwediep? nog nooit van gehoord, waar in Den Helder kan ik dat ongeveer vinden?