Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ideetjes

• @nn@

Ik ben een beetje laat ,

maar ik heb morgen avond een 60 jaren feest . Heeft iemand een ideetje van hoe je kleed op een 60 jaren feest .En heeft iemand een adres waar je dat soort kleding kan huren

• Anne

Volgens mij zit er in de Koningstraat een winkeltje waar je dat soort kleding kunt kopen ( of huren? ). Maar wat dacht je van een witte ( soul)broek met wijde pijpen en een glittertopje , veel eyeliner en een bos met krullen?

Anders kun je hier http://www.paginabeheersysteem.nl/wieringen/scharrelboet/

ook even kijken…

Veel plezier trouwens !

• march2007

Misschien even langs Rataplan gaan. Koop een broek, bij de pijpen een stukje gekleurde stof in naaien. shirtje erop. Veel (peace) kettingen en een band (sjaal) om je hoofd. KLAAR!

Veel plezier!

• AnimalCards

worden de seventies niet met de sixties verward of andersom ???

• anja

dat leek mij ook al ?? allen de kleding beschrijving van march leek meer op de jaren 60.

• Juut

dat winkeltje in de Koningstraat ( de Kabouter ) zit er niet meer…

en de beschrijvingen zijn idd meer van de seventies, maar is er via Google niets te vinden? Google-afbeeldingen?

succes!

• Anne

Ik was inderdaad een jaartje of 10 in de war. Vast omdat ik de 60-er jaren niet helemaal bewust heb meegemaakt en me wel leuke feesten uit de 70-er jaren kan heugen ;-)

Inderdaad de 60 er jaren is meer de hippie en flower power tijd… 70`s is meer disco en soul

• Juut

http://images.google.nl/images?hl=nl&q=sixties&gbv=2

• claudia

Of probeer dit op google: Sixties en dan afbeelding. Tijd van extreem korte rokjes, laarsen, zwarte ogen, mantel pakjes (jacky O) enz.

• anja

yep geldt voor mij ook , voor mij waren de 70e jaren begin van pubertijd soulmuziek eerste zoen enz enz

pffffffff waar blijft die tijd !!!!

help we worden oud …………. gelukkig maar