Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

L.M.S.E.

• Margriet77

L.M.S.E. was weer gezellig! Hebben elk jaar mazzel met het weer, beetje jammer dat het geluid zo hard stond in de Kidszone en dat het 1 muntje (=2,00) kost om te plassen, maar verder hartstikke leuk, toch fijn dat het ook in Den helder mogelijk is zo'n gratis festival, petje af!! Hoe vonden jullie het?

• Sjaak v/d H

Onze kids van 13 tot 15 hebben zich er prima geammuseerd.

Wat een geweldige drukte en heel veel blijde gezichten zagen wij bij de uitgang aan het einde van het feest.

Geweldig dat dit ook kan in Den Helder.

• petra

zo erg leuk was het voor mijn dochter niet

zaterdag avond naar het ziekenhuis vervoerd

GHB in der drankje

en het gvd zieken huis wou der bloed niet eens testen

ze kreeg alleen infuus en een nachtje blijven

zo gezellig was het bij L.M.S.E

en ze was niet de eerste die ze hadden gehad die dag

• suus

vond lmse de laatste 3 uurtjes weer top,(op de dance afdeling..) en zeker prachtig getroffen met het weer.

blijf het alleen idd schandalig vinden,2 euro voor het plassen (heb ook niet betaad trouwens) gratis festival of niet.

als de toiletten netjes schoongehouden worden en er genoeg wc papier is heb ik absoluut geen moeite om te betalen maar niet voor eco's of plas palen.belachelijk.

in de bosjes zeiken is nog hygienischer,,

en halve glaasjes fris voor 2 euro vond ik ook niet kunnen, gelukkig hadden ze dit jaar wel flesjes spablauw,dat was een stuk beter als vorig jaar..

en voor petra, hopelijk gaat het weer met je dochter,dat soort dingen zijn niet echt grappig en zeker gevaarlijk altijd je hand op je glas houden met dit soort feesten, en niet dat het bij jou dochter zo hoeft te zijn maar een hoop tieners gebruiken het als smoes om dat ze niet willen dat hun ouders er achter komen dat ze gebruiken,zie het vaak genoeg helaas :(

maar sterkte er mee..

• petra

nou ik weet zeker dat ze alles vertel

zo is ze gewoon

• anita34

sterkte met je dochter ik hoop dat het beter gaat met haar

• petra

ja hoor anita

ze voelt zich alleen nog er slapjes

• anita34

gelukkig mijn beide broers hebben ook ooit zoiets gehad

een pilletje in hun bier gegooit en dan denk ik wat voor lol heb je er aan he om andere mensen hun leven kapot te maken vermoord dan jezelf