Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

te erg voor woorden !!!!!!

• Koen

Wat ik vanmiddag weer mee maak.Sta ik in de Shop aan de beatrixstraat te wachten in de rij bij de kassa.Begint daar de eigenaar van de winkel tekeer tegaan tegen een vrouwtje met een paar kinderen.Het vrouwtje had net afgerekend.Begon hij te schreeuwen dat er 2 mascara's weg waren en die zouden de kinderen hebben.Het vrouwtje vraagt aan haar kinderen of ze die mascara's hebbe.Ze zeggen dat ze die niet hebben.Waarop de vrouw achter de kassa zich er ook mee begint te bemoeien en schreewt dat ze asosiale zijn en dat ze ze wel hebben en dat ze de politie gaat bellen.Vrouwtje nog steeds rustig zegt dan bel ze maar.Eigenaar belt politie.Ondertussen loopt een ander verkoopster door de winkel en die vindt de mascara's gewoon in de schappen.Ondertussen wachtend op de politie foeteren ze het vrouwtje met de kinderen uit.Ik heb moeite moeten doen om mijn mond te houden want dit was echt niet normaal.Ondertussen komt de politie aan …2 auto's en 6 man sterk nou nou wat een helden.Ze komen binnen en vragen aan de eigenaar van de Shop wat er is .Hij verteld zijn verhaal antwoord van de politie is dat er niets strafrechtelijk is gebeurd ,ze nemen wel de gegevns van de dochter van het vrouwtje omdat ze toch iets moeten afmuteren in hun computer en vertrekken.Nou zou je denken dat deze winkelier zijn excusus zou aanbieden aan het vrouwtje maar niets hoor.Het vrouwtje zegt tegen de winkelier dat ze haar gekochte en betaalde spullen niet meer wil en haar geld terug wil.Hierop schreewt de winkelier naar hun dat ze niet meer in de winkel mogen komen en geeft het geld retour.Nou mij zien daar ook niet meer terug als je zo met je klanten omgaat en dan niet eens je excus aanbiedt.Want wie weet misschien ben ik het wel de volgende keer als ik iets niet op de juiste plek terug leg.

• serin

Nou lekker dan daar zou je toch ook niet meer heen durven met kinderen .

Jammer dat je niets gezegd heb .

• Juut

Dat je je mond hebt gehouden! Belachelijk om een klant zo voor schut te zetten, ook al hadden ze die mascara's wél, je mag mensen pas aanspreken cq aanhouden op het moment dat ze buiten de winkel staan.

Dus is hij zowiezo fout!

Baalde zeker dat 'ie moest werken met dit mooie weer.

• Helderse0223

Dit is echt aso,

Dat meisje heeft nu een notitie achter haar naam staan, om iets wat de winkelier zelf heeft gedaan… Te erg voor woorden.

Lekker ontlopen die winkel voortaan

En ik hoop dat heel veel mensen dit lezen. Net goed voor hun.

Ik zou woest zijn als moeder zijnde, ik laat mijn kinderen niet uitmaken voor dief en zou zelf de politie bellen wegens valse beschuldigingen.

Je staat goed voor joker in zo'n winkel, terwijl je niks hebt gedaan.

Echt niet normaal

• Jowiri

Een “fout” maken….kan…wellicht de zoveelste keer dat ze spullen missen.

Maar na je fout geen excuses maken: WAT EEN LOSER!!!!

Dag Shop, wéér een klant minder (mij).

Voor de moeder met kinderen: hopelijk slapen jullie vann8 gewoon goed. Anders klacht indienen wegens geleden geestelijke schade ;)

• Ray

Was dat rond 15u?

In iedergeval belachelijk optreden van de eigenaar en zijn medewerkster. Ik haal er altijd de gel voor in m'n haar (is de helft goedkoper).

Misschien van de week nieuwe halen en vragen of alle mascara er nog is :D

• kapacha

Als ik die moeder was, zou ik de desbetreffende man en vrouw aanklagen wegens “valse beschuldigingen en laster”. Want je wordt toch publiekelijk voor schut gezet. Mij zien ze daar dus ook niet meer.

• SanShine

Ik wist niet daar een mannelijke eigenaar was?? Nooit een man in die winkel gezien, alleen maar vrouwelijk personeel.

Maar wat een frustraatje zeg om zoiets te doen.

• kitana1979

een oude truc,men is met meerdere mensen in de winkel.ze zijn uit om wat te jatten.1 houd t in de gaten en de ander jat.maar als ze dan plots merken dat ze ze in de gaten houden dan snel t te jatte voorwerp terug leggen op een andere plaats.en tja dan snaaien ze je.en dan krijg je dus dat ze zeggen dat ze jatten.en vinden ze t op andere plaats terug.heb zelf in winkels gewerkt,dus ken sommige trucjes.niet dat dat misschien in dit geval zo is gegaan,maar je weet nooit.maar t is wel erg dat ze zo word afgesnauwd ja.ik kwam al nooit in dit soort winkeltjes.

• anita34

wat een lef zeg tis jammer dat ik er niet bij was gaan staan