Sorry maar hier moet ik op reageren. Ik denk zelf dat ik nooit op internet zou zetten dat ik het financieel moeilijk heb om dat ik alleenstaande moeder in de schuldsanering o.i.d zou zijn. Je hebt namelijk altijd mensen die geen inlevingsvermogen hebben en dan krijg je altijd dit soort reacties. Daarbij wordt je dan al snel afgedaan als iemand die zielig wil doen etc. etc.
Daarbij wil ik zeggen dat ik snap dat je op zoek bent naar iemand die de reparatie voor je wilt doen of je het nou financieel wat minder hebt of niet zo'n mannetje kost meestal veel geld.
Dus trein, waarschijnlijk heeft theemuts wel geld voor zo'n slangetje maar…….. wie zet dat slangetje erin??? Zo'n mannetje kost geld, vaak nog meer geld dan wat je betaald voor een maand internet.
Daarbij wie bepaald of iemand internet mag hebben???
Wie weet is theemuts hard op zoek naar vacatures om op die manier een baan et vinden en zo alles weer op de rails te krijgen.
En dan krijgen we natuurlijk nu reacties als eigen schuld dikke bult, ik moet ook m'n rekeningen betalen. Dat zal ik dan ook gelijk maar even voor zijn. Nee het is niet altijd eigen schuld dikke bult. Er zijn ook mensen die buiten hun schuld in de schuld komen. Mischien altijd een goed salaris gehad, duur koophuis mischien iets op afbetaling want dat kon altijd en dan plots valt er iemand weg of er gebeurt iets waardoor je je baan kwijt raakt………. weg salaris weg mogelijkheid tot betalen.
En nee dit is niet altijd zo er zijn ook mensen die er een potje van maken, maar wie ben jij of zijn wij om gelijk te oordelen over theemuts terwijl ze alleen maar iemand zoekt die dit voor haar wilt doen?
En nee ik ben geen alleenstaande moeder en nee ik zit niet in de schuldsanering. Ik heb een goede leuke baan en betaal net als iedereen iedere maand netjes mijn rekeningen.