Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

reparatie wasmachine

• tante theemuts

ik ben een aleenstaande moeder in de WSNP.(schuldsannering).nu heb ik een probleem met mijn wasmachine.hij lekt .waarschijnlijk is het een slangetje die los zit naar het zeepbakje toe.van mijn bewindvoerder krijg ik geen extra geld voor reparatie en ook geen geld voor een nieuwe.is er mischien iemand op het prikbord die hem voor mij kan repareren .voor een taart of kratje bier oid.

• Sjaak v/d H

Ik heb er geen verstand van jammergenoeg.

Maar ik vind wel dat je bewindvoerder zich onmenselijk hard opstelt.

Veel sterkte toegewenst en hopelijk is er een prikker die er wel verstand van heeft en die je wilt helpen.

• meus

wamachine aan de boven kant los maken ( schroefjes aan de achterkant ) en dan kan je de boven kant er zo af duwen en daar vind je dus ook het zeep bakje bij ons is die ook x beetje los geweest scheelde hele hoop kosten als je dat laat doen :)

• Trein

Heel apart,

geen geld voor een slangetje maar wel voor internet, het is maar waar je prioriteit ligt. En natuurlijk komen de opmerkingen over het ‘moeilijk hebben’ en dat ik niet weet waar ik het over heb, maar het is toch zo. Wat is nu belangrijker….

• tante theemuts

ik zit niet op zulke reacties te wachten hoor.wie weet had ik al internet voordat ik hierin belande. je weet niet eens hoe en waarom ik in deze situatie ben beland. en wie weet zit ik wel bij iemand anders op internet .en wie ben jij om zo over iemand te oordelen die je niet eens kent persoonlijk?je kent me niet eens.ik vraag alleen maar of er iemand is die dat voor mij kan repareren.tegen een kleine vergoeding.

• zonnetje

Sorry maar hier moet ik op reageren. Ik denk zelf dat ik nooit op internet zou zetten dat ik het financieel moeilijk heb om dat ik alleenstaande moeder in de schuldsanering o.i.d zou zijn. Je hebt namelijk altijd mensen die geen inlevingsvermogen hebben en dan krijg je altijd dit soort reacties. Daarbij wordt je dan al snel afgedaan als iemand die zielig wil doen etc. etc.

Daarbij wil ik zeggen dat ik snap dat je op zoek bent naar iemand die de reparatie voor je wilt doen of je het nou financieel wat minder hebt of niet zo'n mannetje kost meestal veel geld.

Dus trein, waarschijnlijk heeft theemuts wel geld voor zo'n slangetje maar…….. wie zet dat slangetje erin??? Zo'n mannetje kost geld, vaak nog meer geld dan wat je betaald voor een maand internet.

Daarbij wie bepaald of iemand internet mag hebben???

Wie weet is theemuts hard op zoek naar vacatures om op die manier een baan et vinden en zo alles weer op de rails te krijgen.

En dan krijgen we natuurlijk nu reacties als eigen schuld dikke bult, ik moet ook m'n rekeningen betalen. Dat zal ik dan ook gelijk maar even voor zijn. Nee het is niet altijd eigen schuld dikke bult. Er zijn ook mensen die buiten hun schuld in de schuld komen. Mischien altijd een goed salaris gehad, duur koophuis mischien iets op afbetaling want dat kon altijd en dan plots valt er iemand weg of er gebeurt iets waardoor je je baan kwijt raakt………. weg salaris weg mogelijkheid tot betalen.

En nee dit is niet altijd zo er zijn ook mensen die er een potje van maken, maar wie ben jij of zijn wij om gelijk te oordelen over theemuts terwijl ze alleen maar iemand zoekt die dit voor haar wilt doen?

En nee ik ben geen alleenstaande moeder en nee ik zit niet in de schuldsanering. Ik heb een goede leuke baan en betaal net als iedereen iedere maand netjes mijn rekeningen.

• chat

Zal het door de naam Trein komen om over dit soort berichten heen te walsen. Het is maar te hopen voor je dat je niet zelf in zo'n situatie terecht komt!

Als je wijs naar een ander wijzen er 3 vingers naar je zelf!

• moussy

Ik snap het best allemaal maar, waarom zo nodig er bij zetten over de schuldsanering enz enz. Iedereen wil zn spul toch goedkoop gerepareerd hebben, sculdsanering of niet, IK vind het onzin om er mee te schermen, alleen een berichtje met; wie kan me helpen was al genoeg geweest.

• tante theemuts

maar ik werk ook gewoon hoor.om zo snel mogelijk er van af te zijn .en buiten dat ik heb een jong kind .en kan echt niet zonder wasmachine.maarja .mensen worden maar al te gauw in een hokje geplaatst he?kijk ik heb geen auto .nooit gehad.geen plasma tv.mijn computertje is al 7 jaar oud.en nee niet op afbetaling .gewoon via pc project.woon in een goedkoop flatje.en nee geen huurschuld nuonschuld of telefoonschuld.nee een ex die met de noorderzon vertrok en mij met alle ellende achterliet.koopwoning met een te dure hypotheek, zelfs nog een lening afsloot, een creditcard nam.waar ik voor de helft aansprakelijk voor was ivm in huwlijk.dussss.geen allimentatie betaald.maarja daarom zit ik in deze situatie.maar ik moet zeggen .ik heb een dak boven mijn hoofd ,we komen van de honger en dorst niet om.ik heb internet ja.maar ik werk wel.ik zorg voor mijn kind.die laat ik niet aan een ander over.ok af en toe tussen de middag naar oma.alles word netjes betaald. sta altijd voor een ander klaar.en nu vraag ik alleen maar iemand die mijn wasmachine kan repareren,krijg ik gelijk dit.en trouwens mijn internet abonementje is het goedkoopste wat er is hoor.maar trein mischien ben je wel jalours,en wil je met me ruilen…..

• zonnetje

Moussy dat is ook wat ik in het begin van mijn bericht al zei.

Zelf zou ik dat nooit doen, ik zou nog liever de rest van m'n leven op de hand wassen dan zoiets publiekelijk te vermelden.

Het is me al eens eerder opgevallen dat mensen hier een heel verhaal ophangen over bijv. een vriendin die eindelijk bij haar vriend weg is maar nu zwanger, HELP ze heeft geen baby spullen wie helpt haar. Nou NEVER dat ik zoiets ergens zou neerzetten.

Als je elkaar kan helpen via zo'n prikbord als hier is dat helemaal fantastisch.

Maar waarom gelijk oordelen vroeg ik me af?