Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

reparatie wasmachine

• tante theemuts

ik ben een aleenstaande moeder in de WSNP.(schuldsannering).nu heb ik een probleem met mijn wasmachine.hij lekt .waarschijnlijk is het een slangetje die los zit naar het zeepbakje toe.van mijn bewindvoerder krijg ik geen extra geld voor reparatie en ook geen geld voor een nieuwe.is er mischien iemand op het prikbord die hem voor mij kan repareren .voor een taart of kratje bier oid.

• Sjaak v/d H

Ik heb er geen verstand van jammergenoeg.

Maar ik vind wel dat je bewindvoerder zich onmenselijk hard opstelt.

Veel sterkte toegewenst en hopelijk is er een prikker die er wel verstand van heeft en die je wilt helpen.

• meus

wamachine aan de boven kant los maken ( schroefjes aan de achterkant ) en dan kan je de boven kant er zo af duwen en daar vind je dus ook het zeep bakje bij ons is die ook x beetje los geweest scheelde hele hoop kosten als je dat laat doen :)

• Trein

Heel apart,

geen geld voor een slangetje maar wel voor internet, het is maar waar je prioriteit ligt. En natuurlijk komen de opmerkingen over het ‘moeilijk hebben’ en dat ik niet weet waar ik het over heb, maar het is toch zo. Wat is nu belangrijker….

• tante theemuts

ik zit niet op zulke reacties te wachten hoor.wie weet had ik al internet voordat ik hierin belande. je weet niet eens hoe en waarom ik in deze situatie ben beland. en wie weet zit ik wel bij iemand anders op internet .en wie ben jij om zo over iemand te oordelen die je niet eens kent persoonlijk?je kent me niet eens.ik vraag alleen maar of er iemand is die dat voor mij kan repareren.tegen een kleine vergoeding.

• zonnetje