Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

reparatie wasmachine

• zonnetje

Hey theemuts

Laat je niet op de kast jagen. Je hoeft niet alles aan iedereen te vertellen. Mensen oordelen toch wel. Jij bent gewoon op zoek naar iemand die jou goedkoop kan helpen en laten we eerlijk zijn dat zouden we allemaal fijn vinden toch.

• luana

Ik hoop dat je iemand vindt die je kan helpen,het is al allemaal al duur genoeg ,en als je dan ook nog met een kindje zit,dan kun je niet zonder wasmachine,dus veel succes met het zoeken .

• anja

tante theemuts, laat ze kletsen , trek het je niet aan .er zijn er altijd die graag willen oordelen ook al hebben ze het zelfde meegemaakt .

kan je helaas niet helpen maar denk dat wat meus je aanraad , wel kan proberen neem de tijd en mocht het lukken dan heb je weer een reden om trots op jezelf te zijn.

sucses en maak er wat van .

• serin

Wat een krom antwoord wel geld voor internet maar niet voor een slangetje …..

Ik snap alleen niet dat je geen geld krijgt dat zijn ze gewoon verplicht .

IK zou er toch nog eens achter aan gaan je kan toch niet zonder een wasmachine ?

suc6 ermee serin

• anita34

thee muts zou je me willen mailen

ik kan waarschijnlijk jou wel helpeen al is het niet voor de wasmachine maar wel op een ander vlak

anita29oost@hotmail.com

als je msn hebt mag je me toevoegen

• @nn@

vraag het eens bij de kringloopwinkel , daar hebben wij eens een ring voor me wasmachine gehaald . kost daar bijna niets

• meus

kan je me mailen ?? danny_verhoef11@hotmail.com

• tisallemaalwat

die trein .die is niet wijs .weet niet hoe het is om in zo;n situatie te zitten,altijd verwend,en alles wat zijn hartje begeert gekregen,maar het is zelf een x@! hij oordeelt over mensen terwijl hij zelf ,de grootste klojo is die er ronloopt op deze aarde ,altijd oordelen over mensen ,terwijl er zooooveeeeeeel te zeggen valt over deze trein

• tante theemuts

nou heb even zelf de deksel van de machine gehaald.en wat terug geplaatst.hij lekt niet meer.tot nu toe.meus heel hartelijk bedankt.

• jan

nou is er nu al een vrijwilleger om het voor je te doen of niet?