Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

msn

• claudia

Hebben jullie ook zoveel problemen met msn vandaag?

• Juut

alles werkt hier , maar hoe het overdag is geweest weet ik niet.. nu doet MSN het wel in ieder geval

• kevin magic

ik heb het ook gehad de hele avond steets dat hij weg valt .

ben je net druk aan het chaten en dan op eens weg en kan je weer niet meer in loge

• anita34

ik heb ehtn wel vaker maar dat ligt ook mede aan me pc

• kevin magic

op dit moment ligt het weer plat ook bij me vriendin .

het gaat we achter uit zeg met dat msn .

ik heb yhoo gelukkig nog die is ook veel beter dan msn .

• anita34

ja klopt was vanmiddag ook wat maar ja ach er zijn dingen waar ik me meer druk om kan maken

ookal is msn een contact voor mij

• A3

AMSTERDAM - Door een storing bij Windows Live Messenger, het voormalige MSN, kunnen veel gebruikers zich momenteel niet aanmelden bij het chatnetwerk.

Dat bevestigt een woordvoerster van Microsoft. Volgens haar trad het probleem woensdagavond voor het eerst op. Het leek rond half elf te zijn opgelost, maar donderdag herhaalden de klachten zich.

Accounts

Over de precieze oorzaak kan de woordvoerster niets zeggen. Wel benadrukt zij dat het om een probleem op het netwerk gaat. Met de accounts van getroffen gebruikers is niets mis.

Microsoft zegt uit alle macht aan een oplossing te werken, maar kan niet zeggen hoe lang dat nog duurt.

• anita34

ach alles doet het weer hoor ik had al bij extra gekeken enz

• meus

het is en blijft een gratis service… er melde daar zo veel mense aan elke dag en als het dan ff paar uur of mischien is 1 dagje uit valt gaan we allemaal lopen klagen terwijl het ook weken en maande achter elkaar probleem loos werkt !

• anita34

ach weet je meus in mijn geval is het ook een vorm van contacten en aangeizen niet iedereen hyves heeft of een netlog tja dan houdt het wel op he

ik vind hyves chatten echt waardeloos je kan niks vergroten enz