Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kleuterschool

• Frida Oosten-Luijrink

Ik ben helaas de naam van de kleuterschool vergeten waar ik vroeger heb opgezeten. Hij bestaat natuurlijk allang niet meer. Wat ik me er nog van kan herinneren is dat het een groen houten gebouwtje was. Het stond aan het begin van een duinpad aan het eind van de hortensiastraat in de bocht naar de duinroosstraat, achter een witte basisschool. Wie oh wie kan mij helpen mijn geheugen op te frissen. Ik heb op dit schooltje gezeten tussen 1960 en 1963.

• Ceress

Clematis?

• johan prins

goedemorgen frida,

volgens mijn vrouw heette het kleuterschooltje

de mezennestje.

• wilma 1

Hé Frida geeeeeeen idee, maar wat leuk om jou op t prikbord te zien !! Ik heb in Den helder niet op de kleuterschool gezeten ,maar wel de glazenwasser op de koffie gehad !! Die logeerde toen bij Ben . Groetjes van Wilma

• Frida Oosten-Luijrink

He die Wilma,

Gezellie om een mailtje van je te ontvangen, maar je moet me wel ff helpen om mijn geheugen op te frissen. Ik heb geen flauw idee welke Wilma je bent. Ik ken er een paar, maar volgens mij niet 1 in connectie met een Ben……….

groetjes

• wilma 1

Hai Frida ,je hebt me net geaccepteerd op hyves hahahahahaha. heb je m ??

• lekkerweertje

kan het de naam zandklokje hebben gehad ???