Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ziggo Mail

  • SanShine

    Zijn er toevallig meer mensen die problemen hebben met hun mail bij Ziggo,

    Ik heb er de hele dag al last van dat Outlook foutmeldingen geeft.

  • kapacha

    Yep, wij hebben ook problemen. Heb gebeld, en een medewerker gesproken ( Hoe is het mogelijk binnen 5 min.) Probleem is bekend en de heren techneuten zijn er mee bezig. Deze persoon zette me ff in de wacht omdat ik nog een klacht had, en als het aan Ziggo had gelegen had ik nu nog aan de foon gehangen.( Heb dus na 20 min. wachten telefoon maar neergelegd. Heb alleen nog geen antwoord op mijn 2e vraag. Weet iemand op dit Prikbord een goede Internet/telefoon/televisie provider? Denk dat we maar dit abo maar opzeggen

  • Juut

    Bij mij doet outlook het ook niet ( vanmorgen ook al niet foutloos ) …. Hoelang gaat het ongeveer duren ? :(

  • SanShine

    Het is dus weer een storing bij Ziggo…. en dat al de hele dag pffffffffffffffff, je zal maar op belangrijke mail zitten wachten.. . zucht……………..

    Ik hoop dat dit niet nog langer duurt, dat zou toch niet moeten mogen Anno 2008 :D

  • womaeljo

    Ik heb nog steeds geen problemen gehad sinds het Ziggo is geworden. Alles werkt perfect hier.

  • SanShine

    Vreemd ??¿¿¿ Ik heb alleen maar problemen gehad, zowel met internet al met telefonie.

  • carina

    Het ligt aan 1 server, met oude mailadressen van quicknet.

    Bij ons in huis doen 3 email adressen het probleemloos en de andere 3 hebben al sinds vanmorgen geen verbinding met de server. Het staat op de ziggo site vermeld.

    Ik hoop dat het snel wordt verholpen…

  • SanShine

    Hoi Carina,

    Waar staat dat dan op de Ziggo site, ik kan het niet vinden, daarom had ik het hier gevraagd.

  • carina

    Groepsstoring

    van dinsdag 16 september 14.34 uur tot (nog niet bekend)

    Op dit moment zijn er problemen met één van de e-mailservers die het voormalige Multikabel gebied bedienen. Hierdoor kunt u problemen ondervinden bij het lezen van uw e-mail.

    Wij adviseren u om uw eigen instellingen niet te wijzigen.

    Onze technici zijn bezig deze problemen op te lossen. Helaas kunnen wij nog niet aangeven wanneer het probleem verholpen zal zijn. Onze excuses voor de overlast.SanShine schreef:

    >

    > Hoi Carina,

    >

    > Waar staat dat dan op de Ziggo site, ik kan het niet vinden,

    > daarom had ik het hier gevraagd.

  • SanShine

    Thanks!

    Wel waardeloos hoor het is elke keer wat, zucht………….

    Ben benieuwd hoelang het gaat duren haha.