Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ook dát is Wilders!!

• Roek

Neehee, wij bestempelen niet álle mensen slecht, alleen allochtonen criminelen ouderen/jongeren die er een potje van maken, als ik in Marokko ben of Griekenland of Italië of weet ik veel waar dan pas ik me aan, aan de regels die daar gehanteerd worden, ‘slands wijs, ’slands eer, wij Nederlanders doen dat wel, goed ook niet allemaal, uitzonderingen bevestigen de regel, geldt voor elk cultuur. Wie goed doet, goed ontmoet en wie zijn gatje brandt moet op de blaren zitten!

• anja

en zo is het maar net .

amen

• zuursel

rechtse rakkers?omdat het gros van de mensen het niet eens is met jou denkwijze?

er zijn ook nog andere partijen als de pvv,maar dat was jou waarschijnlijk niet opgevallen met je HBO opleiding.

• Erce

Kort samengevat is het dus: ontwikkelingshulp wankelt aan alle kanten.

Ten eerste wil ik opmerken dat dit dan het beleid is van de regering. Als het beter kan moeten we het zeker beter doen. Echetr, dit houdt toch niet in dat we moeten stoppen met ontwikkelingshulp. Als de beleidsmakers wanbeleid voeren in de de zorg, stoppen we toch ook niet gelijk met de investering.

Ten tweede, de discussie ging er over dat Wilders zogenaamd ons honderden euro's terug gaat geven. De vraag blijft, naast grijpen in het potje van ontwikkelingshulp, uit welk potje zal nog meer gegraaid worden? Zorg, onderwijs, verkeer? Er moet toch ergens anders geld vandaan komen! Of gaan gaat Dhr. Wilders toch nog bepaalde groepen meer uitkleden? Ondernemers, autorijders, ouderen, gehandicapten, bijstandmoeders? Ik weet het antwoord nog niet. Ik denk persoonlijk dat Wilders ook geen antwoord heeft. Maar dat is op dit moment voor velen kiezers ook niet belangrijk, toch?

• troel

ikke,ikke,ikke,en de rest kan stikken,,zo heeft de maatschappij,dus ook de regering het toch gewild?jan de werkman mag zich scheel betalen,en om de vergrijzing tegen te gaan nog ff tot zn 67 blijven werken, tja veel mensen gaan niet meer naar de dokter/tandarts omdat ze zichzelf niet meer kunnen verzekeren,daar kun je namelijk ook boodschappen van doen als je maar een aow-tje hebt.

wat raar toch dat de mensen dan iets anders gaan denken.

ik ben het niet met alle ideeen eens hoor,maar dat het niet helemaal goed gaat,dat kan een leek je ook nog wel vertellen.

en als dan een wilders mooie praatjes gaat maken,ja daar zijn dan veel mensen toch gevoelig voor.