Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

justitie

• Katusha

Waarom verhuis jij ook niet die kant op…….lekker in de buurt van je broer.

• Anoniem nummertje zoveel

Wat zegt men van minium straffen

Bij voorbeeld voor het stelen van een fiets een jaar.

voor inbraak in een huis 2 jaar .

Voor mishandeling 2jaar.

voor openbaren dronkenschap 6 maanden

enzovoort.daar boven op die straf moet je nog voor de rechter verschijnen.

Die kan je wel meer geven maar nooit minder…

• Roek

Jullie horen altijd van “horen zeggen”, het roddelcircuit, een eigen mening héb je niet eens, waarom rot jij niet op terug waar je vandaan kwam, kennelijk ben jij dáár uitgespuugd! Was Den Helder zeker joúw laatste redmiddel!

• tientje

tjonge jonge roek moet dat nou zo

• wilma 1

Kathusa ga eens wat vorige topics van mij lezen en kom dan maar weer met je mening over mij ,jij zogenaamde zieleknijper . En wie mag mijn broer dan wel zijn ??

• wilma 1

Ga naar de zoek functie en bekijk de topic “respect ”eens ,kun je denk ik wat van leren .Groet Wilma

• Katusha

Gaat het helemaal goed met je……wat is er loos.

Echt een hele bijzondere reactie. Ik hoorde dat jullie broers zijn, hij maakt vanuit Enschede ( of zo iets ) een statement en als iemand negatief op hem reageert springt broertje lief er bovenop. Heel apart……..

• mar

hahahhhaaha heer kytoma????wat een giller!De dorpsidioot van den helder.Waarom denk je dat hij in verweggistan is gaan wonen?Omdat hij hier in den helder en op het prikbord uitgescheten is.

• mar

Lullig he?De waarheid is hard .daar moet je maar tegen kunnen.Je bent toch een grote jongen?Je laat je wel goed kennen zo.

• mar

Dan heb jij nog een paar jaar tegoed!