Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

onze kat vermist :(

• sammie

hallo,

Wij zijn onze zwarte slanke poes kwijt genaam chelsey..Ze woont in Tuindorp op de Brakkeveldweg. Mocht je een zwarte slanke kat zien twijfel dan niet en bel ons op AJB. Een paar jaar geleden is ze al eens 13 weken weggeweest en zat ze in onze oude buurt in de Schooten. Wie weet dat ze weer terug aan het lopen is, maar dat is al 3 jaar terug ongeveer dus daar twijfel ik weer over..

Groetjes Samantha

0610655067 of mail naar: sammiej1985@live.nl

• Sunny-26-11-08

Hey Sammie,

heeft je kat ook een bandje om? groen of roze? weet ik even niet zeker

• sammie

nee die heeft ze helaas niet.. ze is slank en zwart, kort haar.. en als je goed kijkt van die hele kleine kwastjes aan dr oortjes..

• claudia

Maandag middag zat in onze tuin een zwarte kat (niet groot, we dachten dat het een jonge poes was) we vroegen ons al af wie heeft er zo een zwarte kat. De meeste poesen kennen we hier wel, zelf hebben we een wit met zwarte vlekjes. We wonen in de violenstraat, dus niet ver van brakkeveldweg. Hou het wel in de gaten of die terug komt.

• sammie

Ok thnx voor de tip. ze is inmiddels nog niet teruggevonden of gelopen. We hebben Amivedi al gebeld, ook die weet nog niets. Hou me op de hoogte.. we missen haar echt. :-(

• sammie

Oh ja als je een foto van haar wel zien kan je kijken op mn hyves dat is: kl3in3sam.hyves.nl het is de foto met het zwarte katje op de pergola (dat houten ding)

• Mierelier

Hoi,

Hier heb ik nog een foto van onze kat:

http://94.100.114.20/338000001-338050000/338019601-338019700/338019664_6_OPJV.jpeg

Groetjes Miranda.. (zus van Sammie)