Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verstandig

• Anoniem nummertje zoveel

Het zou misschien verstandig zijn als een ieder .Ieder in zijn waarde laat gewoon comuniceren is er niet bij,Waarom moet een ieder elkaar altijd zo afzeiken.

waarom is een ieder zo anoniem,daar kiest men dus voor En dan maar zeiken op elkaar voer nu gewoon eens een diskusie probeer het maar eens ….en dat de een knapper is dan de ander, Nou en…..Dat de een beter schrijft dan de ander, Nou en….

• Samedi

Inderdaad…. diskusie volgens mij is het discussie….

Nou moet ik wel zeggen; dat dit uit jouw keyboard komt zetten Kytoma ;)

• anita34

het hadden mijn woorden kunnen zijn :D

• joop

bla ! bla ! bla !,kom er dan eens op i.p.v. dat gezeur van je !!!

• anita34

joop toch beetje vriendelijk hoor kom op we zijn geen pubertjes meer alhoewel bij jou twijffel ik toch wel heel sterk

• chat

Beste Kytoma,

Mooi geschreven, maar staat haaks op je opmerking over ip adressen in de topic justitie!

In Den Haag is er de mogelijk het vertrouwen op te zeggen in een minister en of staatssecretaris en als deze motie word aangenomen moet deze persoon vertrekken.

Dus beste Kytoma wat is jou besluit als blijkt als de meerderheid jou bijdrage / aanwezigheid aan dit prikbord niet meer op prijs word gesteld?

Dus bij deze graag een stemming van alle prikkers

Kytoma wel of niet op dit prikbord?

• Katusha

NIET

• tientje

niet!

• anita34

niet

• bloem99

wel