Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dat heet mee roken

• Anoniem nummertje zoveel

Hoorn -

Een agressieve treinreiziger heeft in Hoorn een 52-jarige conducteur zwaar mishandeld. De 27-jarige man was zo kwaad dat hij van de conducteur zijn sigaret moest uitmaken, dat hij de sigaret in diens gezicht duwde.

De conducteur liep een brandwond op in zijn gezicht en maakt het naar omstandigheden redelijk. De man had vlak voor het uitstappen, een sigaret opgestoken. Toen de conducteur bij het uitstappen iets zei over de sigaret ging de man volledig door het lint en drukte hij de sigaret uit op zijn gezicht.

Vier spoorwegagenten konden met grote moeite de man afvoeren.

• Anne

Heb je weleens iets positiefs te melden ?

• Katusha

ennuh….kan je nog wat anders als knippen en plakken……

• chat

Misschien is een volgende uitdaging iets. Leren uitgummen en dan beginnen met zijn eigen naam op dit prikbord. Als het lukt zien wij hem nooit meer, lukt het niet dan heeft die het niet geprobeerd.

• chat

Wellicht dat Kytoma onderstaande kan overwegen…

Te koop aangeboden een toetsenbord. Dit toetsenbord is regelmatig gebruikt om vooral negatieve berichten te plaatsen op dit prikbord.

Door het vele gebruik zijn de medeklinkers alsmede de Ctrl Alt toetsen door het veelvuldig knippen en plakken vrijwel niet meer te lezen, voor de meeste mensen die blind typen moet dat geen probleem zijn!

Dit bord word tekoop aangeboden omdat op de bijdrage van de eigenaar geen prijs meer word gesteld en het toetsenbord dus overbodig is geworden.

Voor wie in het bezit wil komen van één van de meest negatief ingestelde toetsenborden doe hier een bod. Bieden kan vanaf € 0,01

• Jowiri

Ik doe gek, ik bied 9 hele centen!

Helaas heb ik al geen toetsenbord meer en tekoop staat hij ook al niet meer.

Ik heb een 32 inch tip tronic touchscreen en dat gaat nu eenmaal zonder toetsenbord.

• Jowiri

Daar moest je lang over nadenken, kon je het niet vinden op Google????

ik mocht er niet op van mijn vrouwe

• tientje

geef haar email adres even reyer wil weten hoe je vrouw dat voor elkaar krijgt