Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kinderdagverblijf

• Salontafel

Hallo,

Heeft iemand ervaring met kdv bruintje beer of 't vonkje? Zoek plek voor mijn kindje maar wil toch eerst graag weten wat de ervaringen van andere ouders zijn met kinderdagverblijven.

• Mo

En met een naam als ??salontafel?? kun je een hoop serieuze reacties verwachten. Haha

• Salontafel

Wat doet de naam er toe? Het is geen vies/scheldwoord? Dus als ik Patricia heet krijg ik wel reacties? Rare bedoeling dan.

• s0ezy

Mijn zoontje is nu 2,5 en gaat als sinds hij 2 maanden is naar Bruintje beer. Tot zijn 2e jr op de babygroep en nu op de verticale groep (van o tot 4 jr).

Hele leuke leidsters en goede begeleiding. Niets meer dan lof voor dit kinderdagverblijf. Ik ken de andere opvang niet, maar Bruintje Beer zal ik zeker aanraden!

Succes met je keuze.

Oh ja wat je ook nog kan doen is gewoon eens langs gaan en/of een half uurtje meelopen dan proef je een beetje de sfeer, heb ik toendertijd ook gedaan.

Groetjes,

Suus

• TelevisieKast

Niks van aantrekken hoor, laat Mo maar lekker zeuren.

• Salontafel

Hey leuk, nog een meubelstuk :)))

• Salontafel

Ik vind het best nog wel moeilijk, hem ergens achter laten. Ben ieder geval blij met een positieve reactie over bruintje beer. Geef toch een gerust gevoel.

• anita34

ach er zijn er hier meer die bij het meubulair horen of hoe je het schrijven moet :D

• s0ezy

Hoe oud is je kleine salontafeltje eigenlijk?

Gr, Suus

• Jowiri

Is het dan geen bijzettafeltje ;)