Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tijgermug

• Co weet alles

Gedver…. Ik heb zojuist een mug met de electrische vliegenmepper gedood, en hij lijkt wel een beetje op wat ik allemaal op internet tegenkom, ik heb er duidelijke foto s van, en heb het beestje in een potje zitten.

Is dit een gewone mug, of zo n tijger? pootjes zijn wel een beetje gevlekt.

Dit is echt geen grapje.

gr co

• Co weet alles

Nah, nog een keer dan, ik ben het zeker verleerd

en

• supertje

eh ja in huis, maar ik heb alles al goed nagekeken hoor!! :)

• supertje

nou dit lijkt ook wel zeer veel op de tijger, enne dood meppen die handel, je hebt de man en vrouw soort, dus verschillen ze iets van elkaar.

maar prikken beiden ;) brrrrrrrrrr vieze beesten

• carina

Jeetje ik ben bang dat het hem i.d.d is hij heeft gestreepte pootjes.

misschien komen ze nu naar binnen omdat het buiten kouder wordt..

• Margriet77

Hey Co, dit is geen tijgermug hoor, die zijn echt duidelijk zwart/wit, ik ga elk jaar op vakanie naar Venetië en daar stikt het van de muggen en regelmatig ook van de tijgermuggen, het vervelende is dat ze gewoon door je spijkerbroek heen steken, ik denk dat ik per vakantie zo'n 40 keer gestoken word (logeer op klein eilandje met veel gras/groen en water= heel veel muggen) en heb nog nooit ergens last van gehad, behalve de normale reaktie die je kan verwachten (jeuk/rood etc) het zijn vervelende beestjes en je moet je ogen open houden maar geen reden tot paniek. En inderdaad, wij gebruiken ook zo'n electronische vliegenmepper, lekker wegknetteren die zooi!

• Samedi

Wat een muggenzifterij hier

Baron Samedi groet u

• kitana1979

is het niet zo dat misschien de man feller gekleurd is dan de vrouw?

http://www.actionagainstpoisoning.com/page9/page212/files/page212_1.jpg

dit is de tijgermug

• Co weet alles

Niet de tijgermug, Margriet? Dus ik kan weer onder mijn klamboe vandaan komen?

En die klopjacht van gister met mijn opgevoerde electrische meppert was ook voor niks… Nou, dan heb ik niks gezegt, huisje is iig weer lekker vrij van vliegen etc.

Groeten,

Co +)

• Samedi

Het feit dat iemand vliegen in z'n huis heeft zet me al te denken

Baron Samedi groet u