Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verkeerd pakketje gekreven- wierbalg

• carina

heeft iemand misschien een pakje ontvangen in de wierbalg welke niet voor hem bestemd

was.

Hij is verzonden maar nooit ontvangen door mij, misschien had ze het nummer verkeerd geschreven ( via primera worden pakketjes niet gecontroleerd zoals via het postkantoor)

er zat kleding in.

Ik probeer het maar zo want in goed vertrouwen meen ik toch wel dat ze hem verzonden heeft :-)

• moussy

Heb je ook al om de track & trace code gevraagd bij de verkoper?

• carina

Ja helaas is deze niet terug te vinden. ( als ik een pakje bij de primerawinkel breng en niet op het postkantoor gebeurd dat wel vaker om dat deze niet wordt ingescant, maar nog met de hand geschreven.

zij had hem bij de supermarkt in haar buurt gebracht, dat werkt het zelfde neem ik aan.)

maar goed, het pakje is nog steeds niet bovenwater en ik denk ook niet dat dat nog gebeurd.

Ze beweerd bij hoog en bij laag dat hij verzonden is, dus wat moet je dan?moussy schreef:

>

> Heb je ook al om de track & trace code gevraagd bij de

> verkoper?

• Anne75

Bij de Primera wordt alleen de postcode en huisnummer met de hand geschreven en wordt direct ingescant. (breng zelf bijna dagelijks pakketjes daar).

Je krijgt ten aller tijde een T&T code.

Dus ik zou niet zo maar opgeven hoor, vrees dat het pakket gewoonweg niet verzonden is…

Helemaal als ze aankomt met het feit dat ze geen code heeft…

Succes ! En ik hoop dat het allemaal goed afgehandeld gaat worden !

• moussy

en bij de supermarkt gaat dat dus ook zo.

• carina

pakje is terecht, hij was naar den bosch gestuurd naar een niet bestaand adres.

maar toch raar dat ik pas na 14 dagen de gegevens via internet kon zien…

maar goed als het meezit komt hij eerdaags toch nog mijn kant op.