Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Goede kapper

• Juut

whahahaha die is toch al jaren weg - dood ?

• zuurseltje

oh joh,dan heb ik wat gemist.ahahahha

• Jowiri

Mo, dat bedoelde ik ook hoor. Anders duurt een half uur stilzitten en zwijgen wel érg lang ;)

• tientje

dan is jou haar wel erg lang ;)

• lekkerweertje

Ach ja.ieder zijn eigen mening.. Ik ben zelf ook regelmatig bij linda geweest knippen ..3 kleuren verf……Erg prijzig (tussen de 65 en 75 euro) maar ik was tevreden…totdat de wachttijden steeds langer duurde dat je aan de beurt was (ze stonden maar met zijn 2 en een stagaire)) en dat je afsprak dat linda je zou behandelen, en dat ze het dan aan een stagaire overliet..toen was ik opeens niet zo tevrede meer……en wat de gezelligheid betrefd………ach ja als je van roddelen houd ?? Mijn mannen gaan altijd naar ali (naast de aldi idd) daar staat de koffie en de thee..water chocolademelk ook altijd klaar …hij knipt alleen mannen ……en goed dat hij is en idd niet duur…..en als je een praatje wilt dan is het daar ook gezellig hoor….hij is gewoon heel rustig en afwachtend ..niet iedereen houd van geroddel bij de kapper whaha..plus dat je een stempelkaartje krijgt en na 9 stempeltjes is je kaart vol en krijg je een gratis knipbeurt…. leuk toch….Verder heeft hij wat meiden in dienst ,die zowel mannen als vrouwen knippen…..Ach ja ..iedereen heeft wel eens een badhair day …ook de kapper (lol)

• zuurseltje

de laatste keer dat ik bij Bertus ben geweest werd ik spontaan kaal.

• Juut

zit die er nog wel dan ?

• pippi

“Jouw kapper” tegenover de Deka in de stad is ook erg goed…

Duidelijk staaltje vakmanschap en ze luisterd goed naar wat je wil en geeft EERLIJK advies (dat is tegenwoordig ver te zoeken omdat ze alleen maar geld willen zien) maar ook heel belangrijk………. geen geroddel daar!!!

laat je nog even weten welke kapper het geworden is en of het beviel??

groetjes pip

• <<<dick

“Jouw kapper” tegenover de Deka –> Justine.

Aanrader!

Ze kan ook geweldig ‘krullen knippen’ (ja is een vak apart)