Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Opoefiets gevonden

• Jowiri

Bij ons op de brug (oud Den Helder) stond al 3 dagen/nachten een zwarte opoefiets. Nu heb ik haar maar meegenomen en in de tuin op slot gezet.

Mis jij je opoefiets en denk je dat dit de jouwe is? Mail me dan, en benoem het merk (kwil wel bewijs hebben), en dan kan je de fiets weer ophalen.

Groeten van Jowiri

• saar2

Hoiiii

Ik denk dat het mijne is..mijn fiets is laatst uit mijn tuin gestolen in de visbuurt. Idd is ie zwart, hij heeft een verroeste voorlamp en een bevestigingstuk voor een fietskar bij het achterwiel..bovendien een rugleuninkje voor mijn dochter achterop.Ik weet het merk eigenlijk niet maar hij kwam bij halfords vandaan, verder heb ik hier de fietskar staan die op het bevestigingstuk past..voor als je bewijs wilt.

Gr Saar

Mijn tel is 06-42153013

• Jowiri

Ben bang dat dit hem dan niet is Saar :( Alleen de roestige koplamp komt overeen. Heb je wellicht een reserve sleutel? Kan zijn dat alles eraf gesloopt is, maar als je sleutel past, is het natuurlijk óók bingo!