Vanaf uw IP adres zijn er mogelijk door derden, (huisgenoten of onbeveiligde draadloze verbinding) ongeoorloofde oproepen op flessepost geplaatst.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsUit je eerdere relaas begreep ik niet dat je met laptop wel op flessepost kon komen..Het is voor mij een raadsel dat je op dezelfde kabelaansluiting verschillende ip nummers hebt.Laptop echt geen draadloos interface en dat je een signaal uit de buurt oppikt?Het is even een sjouw maar probeer je pc anders toch bij iemands anders uit.Ben benieuwd.
hoi nee het is juist anders om met me nieuwe laptop net uit de winkel kan ik er niet op en me oude pc kan ik er wel op het is heel vaag ik snap er ook niets van miss dat het aan me fire wall en antivirus enz ligt dat kan natuurlijk ook ik weet op zich heel veel van computers af en dit weet ik dus echt niet heb echt alles
ja me laptop heb wel interface maar dat heb ik juist uitgeschakeld ik kan wel signalen van de buurt oppikken kan het daar aan liggen dan als ik dat elke keer uitschakel
Blijf het vreemd vinden dat je twee verschillende ip adressen op een kabelabonne aansluiting hebt. Wat je mogelijk nog kan proberen om je laptop bij iemand anders uit probeerd. Je ip adres zal dan gelijk aan diegene zijn en als hij wel op die site kan komen en jij nog niet,rest alleen nog een bezoekje winkel waar de laptop vandaan komt.Ik blijf nieuwsgierig
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?