Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat is er met flessepost

• Joris

Vanaf uw IP adres zijn er mogelijk door derden, (huisgenoten of onbeveiligde draadloze verbinding) ongeoorloofde oproepen op flessepost geplaatst.

• mevr voor jou

nee dat kan niet heb net een paar weken een nieuwe computer dus ook nieuwe ip adres en ik woon alleen op dat adres dus dat is niet mogelijk

• Joris

Je IP adres is niet heeft niets met welke pc werkt te maken.

Het is het adres van je verbinding

Als je geen onbeveiligde draadloze verbinding hebt, zal toch iemand (stiekum?) via jouw pc ongewenste handelingen hebben verricht.

• Joris

Om je te overtuigen kan je het volgende uitvoeren.

Thuis op je laptop je ip adres opvragen dmv www.watismijnip.nl deze noteren.

Met je laptop bij iemand anders weer je ip opvragen, je zal zien dat die anders is en als diegene ook niet geblock is kan je flessepost ontvangen. Succes

• mevr voor jou

hihi nee ik weet dast me ip van me gewone anders is dan die van me laptop

dat heb ik allang al gecheckt en nee ik heb geen draadloos internet :S dus dat gaat ook niet door :D

• Joris

Auteur: mevr voor jou (—.cable.quicknet.nl)

Datum: 25-11-2008 18:09

hihi nee ik weet dast me ip van me gewone anders is dan die van me laptop

Je houd je zelf voor de gek, slaap zacht, of verander van provider

• mevr voor jou

nee hij is echt anders heb het gecheckt en met me gewone com kan ik niet op deze site ben ervoor geblokt en met deze kan ik het wel :D

• Joris

Uit je eerdere relaas begreep ik niet dat je met laptop wel op flessepost kon komen..Het is voor mij een raadsel dat je op dezelfde kabelaansluiting verschillende ip nummers hebt.Laptop echt geen draadloos interface en dat je een signaal uit de buurt oppikt?Het is even een sjouw maar probeer je pc anders toch bij iemands anders uit.Ben benieuwd.

• mevr voor jou

hoi nee het is juist anders om met me nieuwe laptop net uit de winkel kan ik er niet op en me oude pc kan ik er wel op het is heel vaag ik snap er ook niets van miss dat het aan me fire wall en antivirus enz ligt dat kan natuurlijk ook ik weet op zich heel veel van computers af en dit weet ik dus echt niet heb echt alles

ja me laptop heb wel interface maar dat heb ik juist uitgeschakeld ik kan wel signalen van de buurt oppikken kan het daar aan liggen dan als ik dat elke keer uitschakel

• Joris

Blijf het vreemd vinden dat je twee verschillende ip adressen op een kabelabonne aansluiting hebt. Wat je mogelijk nog kan proberen om je laptop bij iemand anders uit probeerd. Je ip adres zal dan gelijk aan diegene zijn en als hij wel op die site kan komen en jij nog niet,rest alleen nog een bezoekje winkel waar de laptop vandaan komt.Ik blijf nieuwsgierig