Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kijk dat bedoel ik nou

• Gekke Karel

Krijg ik een mail van Ziggo dat je ALLEEN als Ziggo-klant een prachtige digitale camera de fujifilm A850 voor 98 euro kan kopen. Das aardig dacht ik nog. Toen toch maar eens op internet kijken en ja hoor: http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera/fujifilm/finepix_a850/prijzen/225545/

voor 77 euro is ie ergens anders ook te verkrijgen.

Scheelt toch weer 21 euro= 46 gulden en twintig cent. Tel uit je winst.

• meus

stop tog eens met die ouden euro met gulde vergelijking !

we leven al tijdje met de euro gulden komt niet meer terug hoor

Gekke Karel schreef:

> Scheelt toch weer 21 euro= 46 gulden en twintig cent. Tel uit

> je winst.

• Jowiri

Meus, als je de meeste tijd van je leven in het gulden tijdperk hebt geleefd, is dat een automatisme. Niet iedereen hier is van het euro tijdperk, of geboren met een gouden lepel in zijn bek.

Karel, toch ook een vraagje…wát bedoel je nou????? Ieder bedrijf probeert toch de consument een poot uit te draaien? Niet alleen Ziggo hoor :)

• Gekke Karel

Leuk om te zien dat meus nog echt oud hollandsch schrijft :)

Ja dat is waar, Jowiri, maar dit kwam zomaar binnen gehuppeld via de mail.

Misschien een leuk idee om elke dag een bedrijf op deze manier onder de aandacht te brengen, en dan vooral bedrijven uit Den Helder.

• anita34

meus is dislextisch of hoe je het schrijven moet

• Jowiri

Anita, het gaat me niet om de schrijffouten. Maar als je op jezelf woont, en je hele leven in het “gulden tijdperk” hebt geleefd, ben je toch snel geneigd om om te rekenen, temeer als het om grote bedragen gaat.

Had jij voorheen 4 gulden 40 voor een patatje met betaald? Nee zeker niet. Nu leggen we achteloos 2€ op de balie! We zijn genaaid met de komst van de euro, en goed ook!

• anita34

ja jowiri dat we genaait zijn kon ik je jaren geleden al vertellen ik ben nooit een voorstander geweest van de euro maar ja die dombo,s in den haaf denken dat ze het beter weten als wij als burgers in ons landje

ik pleit voor anti euro

• anja

Ga eens een ijsje kopen bij Laan in de keizerstraat en reken dan eens terug .

Ik koop daar geen ijs meer, dat was mijn uitkomst daar hebben ze alleen de F. veranderd in de € .

zoals bij vele winkels natuurlijk.

• meus

ja de meesten bedrijven kunnen ook niet anders… ook al zouden ze dat wel willen

• anita34

tja ik heb nog steeds me vinger niet om hoog gestoken hoor om die f.cking euries