Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zwart wit katertje gezocht

• Abion

wie o wie heeft bobo gezien m,n kinderen zijn erg verdrietig hij is gister naar buiten gegaan met moeder en hij is nog niet terug , nix voor bobo , want hij is meestal nooit zo lang buiten, wie o wie heeft hem gezien rond willen v alcmadestraat hij is zwartwit gezicht wit buikje witte sokjes neem dan even contact op met mij tel 0638141367 dit is niet de eerste die weer weg is vorige maand een wit met rode kater al weg word hier niet vrolijk van. wie heeft mijn katte gezien

• anton

op de schootenweg ter hoogte van het overlaat is er gisteren omstreeks 13:00 uur wel 1 aan gereden ,en een mevrouw heeft hem van de weg gehaalt

• Abion

ik zal even amevedi bellen dan , had al op de site gekeken maar daar stond ook niets daarom , in ieder geval bedankt

• anita34

het schuthok alle dierenartsen in de buurt

dieren ambulance enz bellen heel erg veel sterkte

• joop

dacht al dat je zou komen anita 34 !!!

• tientje

en joop toch ook wel……

• Abion

hallo, sorry hoor maar waar gaat dit over , niet over m,n kat , ik dacht he nieuwe berichten misschien eindelijk iemand weet wat , sorry hoor maar we zijn erg verdrietig dat deze ook weer weg is eerst me andere mooie kater wit met rood en nu deze weer weet je hoeveel pijn het doet dat zowel het schuthok of amevedi nix vind , dus heb echt het idee dat hier toch ook weer mensen zijn die aan andermans katten zitten, nu geef ik een recatie op een gevonden kat beschryving van mij wit rode kat hoor je gewoon niets , vind dit echt heel erg,

• anita34

hoi demi je meot naar het schuthok gaan met recente foto,s van je kat ineke staat er om bekend dat ze niet zomaar gevonden katten mee geeft aan de *echte eigenaars*

ik heb verder wel respect voor het schuthok qua werk maar vind gewoon als iemand kan aantonen dat het dier een eigendom is dat ze dan het dier ook moet afgeven

sterkte demi

• Juut

Nee Ineke staat bekend om haar KlantVRIENDELIJKheid :( ……

En áls ze je kat hebben, dan mag je diep in je buidel tasten ……

• Abion

ja idd juut wij hebben het zelfsgehad met een husky zaterdags was hij daar en zondags was hij al verkocht gaat hun alleen om het geld , maar ik heb me kat nog steeds niet en mijn rode , waar een adv over op staat bij flessen post krijg ik niet eens een reactie op belachelijk want weet zeker dat het mijne is hij had een blauw bandje met belletje en het kokertje was stuk.ik hoop ook dat die rebecca dit leest. zal ook nog even een prikkie plaatsen