Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vuurwerkbom?

• Jowiri

Hoi goeiemorgen,

Gisteravond/vroeg in de nacht, hoorde we 2 gigantische knallen. Leek meer op een vuurwerkbom dan een pistoolschot zeg maar.

Dit gebeurde rond 12en. Wij wonen in Oud Den Helder, en vermoeden dat dit ook hier gebeurde.

Wie weet meer??

Groeten van Jowiri.

• Ray

Volgens mij was het een autobrand. Op de polderweg bij Huitema lag op 1 van de parkeerplaatsen een oude olie of benzineplek bestrooid met zand.

• Samedi

Klopt Jowiri dat was een lawinepijl, zag 'm de lucht in gaan, was ter hoogte van de Hertzogstraat… Ik liep zelf aan de van Speykstraat de hond uit te laten… was rond 00:00 uur.

Geen paniek dus, het betrof nog niet het einde van de wereld, ook geen aanslag van Al Quaida.

Baron Samedi groet u

• anita34

ik hoorde het ook en me kat schrok zich wezeloos terwijl het niet echt hard klonk bij mij

ook ik woon in oud den helder

• Jowiri

D8 ook niet aan het einde van de wereld, wel aan ramen van huizen die in diggelen zouden liggen!

Maar senk joe voor de info. Zoals de meeste mensen ben ik toch ook wel zo nu en dan nieuwesgierig ;)

• Samedi

I know, je zal dan ook wel nieuwschierig zijn; wie ik ben

Tja en van Speykstraat en PWA is niet ver uitelkaar

Baron Samedi groet u

(http://en.wikipedia.org/wiki/Baron_Samedi)

• zuurseltje

jeetje wat toevallig,woon jij ook in oud den helder?

• kitana1979

vanmorgen (31-10) hoorde ik ook een gigantische knal.was om ca 4 a 5 uur smorgens.

• haaknaald

in julianadorp is het al 1,5 maand raak met die vuurwerktroep.

bij politie gemeld, doen er niks aan.

• zuurseltje

waar doen die flapdrollen wel wat aan?

bekeuring uitschrijven lukt ze nog wel ,maar verder een lachertje die gasten.