Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

En de koude douche gaat naar..

• Teuntje

En hierbij zou ik dan graag even de koude douche willen geven aan: Tankservice Den Helder aan de Baljuwstraat in De Schooten.

Ik kom er zojuist vandaan omdat ik een paar flessen frisdrank en een zak pindas + sigaretten wilde kopen. Ik kom er al langer dan 20 jaar.

In de zondagskrant zag ik een bon staan

en daar staat dat je voor 1 euro een weekfilm mee kan krijgen.

Leuk dacht ik, is alweer lang geleden dat ik een filmpje heb gezien, en aangekomen in het benzinestation ben ik wel een kwartier op zoek geweest naar een goeie film. Nadat ik mijn keuze had gemaakt, heb ik de frisdrank gepakt en de zak nootjes en liep ik naar de bali toe om ook nog sigaretten te bestellen en alles af te rekenen, en ik gaf bovenstaande bon af aan de vrouw met kort haar en een sjagerijnige gezicht. En dat ze sjagerijnig was kwam ik ook al snel achter nadat ze aan mij vroeg wat ik met die bon wilde, nog net niet haar handen in haar zij geplaatst. Alsof ik werd betrapt op iets heel ergs..

Ik zeg, die komt uit de zondagskrant, mevrouw.

"Ohja, komt die uit de zondagskrant, zegt ze. Nou ik ken die bon niet en hij zal wel voor de stervideotheek in Julianadorp bedoelt zijn, dan moet je daar maar heen gaan.

Dus ik zeg: doe niet zo flauw zeg, dit is toch ook een stervideotheek, en op de bon staat niet dat het voor Julianadorp bedoelt is. Hoppa, de sjagerijnige mevrouw hing meteen aan de telefoon om met iemand te bellen, mischien de videotheek in Julianadorp, mischien haar werkgever, het mocht allemaal even duren…

Na een aantal minuten kreeg ik de mededeling dat de bon voor het filiaal in Julianadorp bedoelt is en niet voor het filiaal in De Schooten. Jammer meneer, das pech hebben.

Welnu, hierbij rijk ik de koude douche uit aan Tankservice Den Helder, en zelfs dat is nog te warm, een grote viskist vol met ijs hebben ze verdient. Mij zul je daar nooit meer zien.

• Teuntje

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1040151.html dit is de bon

• zuurseltje

misschien word die mevrouw wel vrolijk als ze jou daar niet meer ziet.

• Teuntje

Als ze net zo blij zou worden, als de meeste prikkers op het prikbord blij zouden zijn wanneer jij voorgoed zou vertrekken, dan zal ze vast stralen van geluk, en nog nooit zo n euforisch gevoel hebben ervaren sinds die keer dat ze knetterstoned naar het enige optreden van de Beatles in Nederland was geweest.

• Jowiri

Ik spoel mijn haar vaak af met koud water na het douchen, gaat het mooi van glanzen.

Maar op de topic terug te komen: op die bon staat idd. niets over bij wèlke stervideotheek deze bon geldt.

Wellicht kun je je klacht deponeren bij:

Voor vragen kunt u contact opnemen met Ingrid Dijkstra van STER Videotheken Organisatie op. telefoonnummer 0515-570 987 of via i.dijkstra@stervideotheek.nl

Groeten van Jowiri

• zuurseltje

heb jij contact met de meeste prikkers dan?je spreekt namens hen?

en als het werkelijk zo is als jij schrijft ,kan mijn dag niet meer stuk hahahahha.

• kopernick

Gut, gut

Als je goed hebt gekeken was het een paginavullende advertentie van alle winkelers van WC Dorperweerth. Lijkt mij dan ook logische dat acties alleen gelden voor die winkeliers. Wat is je volgende stap… met je bon naar Anna Paulowna, die heeft immers ook een Ster videotheek.

• zuurseltje

En de koude douche gaat naar:Teun Zeurdeun