Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Obama vs McCain

• SanShine

Wat vinden jullie??

Barack Hussein Obama vs John McCain????

Kijk eens naar de naam van Barack???¿¿¿¿¿

De laatste naam lijkt wel ergens op…. ik weet het niet hoor.

Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik het verder helemaal niet volg.

Maar ben wel benieuwd naar jullie mening.

Wie moet er volgens jullie winnen??

• anita34

geen van beide

• lydia

Obama natuurlijk.

En wat heeft die naam er mee te maken, maakt dat wat uit?

Hij zal het altijd beter doen dan die crimineel die er nu zit, dus dat heeft ie alvast mee!

• SanShine

Ja ben ook blij dat die crimineel nu weg gaat.

• Samedi

SanShine als je het allemaal niet volgt, waarom begin je er dan over ????

Je bent een keer niet gaan zappen na de Bold and the Beautiful en heb per ongeluk naar het 6 uur nieuws zitten kijken ???

Als je niet weet waar het over gaat, waarom begin je er over???

En daarbij “what's in a name” ???. Weer een typisch gevalletje van; “Ik heb de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt”.

Of met alle winden meewaaien, want er wordt gezegd de huidige president is een crimineel en verbazingwekkend zeg jij ineens hetzelfde; je volgt het verder toch helemaal niet ????

Als je het allemaal niet volgt, begin er dan ook niet over, straks zeg je nog dat McCain die van de patat is ;)

Zou gewoon langzaam beginnen met het volgen van het jeugdjournaal, daarna 6 uur nieuws op RTL4 (sla je Hart van Nederland even een tijdje over, later op de avond. Ik begrijp het wel, dat “nieuws” wordt simpel gebracht), kun je over een week of wat met de grote mensen hier meepraten.

Heel veel succes

Baron Samedi groet u

• Samedi

SanShine als je het allemaal niet volgt, waarom begin je er dan over ????

Je bent een keer niet gaan zappen na de Bold and the Beautiful en heb per ongeluk naar het 6 uur nieuws zitten kijken ???

Als je niet weet waar het over gaat, waarom begin je er over???

En daarbij “what's in a name” ???. Weer een typisch gevalletje van; “Ik heb de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt”.

Of met alle winden meewaaien, want er wordt gezegd de huidige president is een crimineel en verbazingwekkend zeg jij ineens hetzelfde; je volgt het verder toch helemaal niet ????

Als je het allemaal niet volgt, begin er dan ook niet over, straks zeg je nog dat McCain die van de patat is ;)

Zou gewoon langzaam beginnen met het volgen van het jeugdjournaal, daarna 6 uur nieuws op RTL4 (sla je Hart van Nederland even een tijdje over, later op de avond. Ik begrijp het wel, dat “nieuws” wordt simpel gebracht), kun je over een week of wat met de grote mensen hier meepraten.

Heel veel succes

Baron Samedi groet u

• SanShine

Zucht………………………………………..

• lydia

Hahahahaha Samedi; je bent wel grappig!

• M@rtin@

Obama natuurlijk!

Frisse wind in de tent,ik ben bang dat McCain teveel door George Bush beinvloed is.

“Trouwens” heb ook eens vertrouwen in de mensheid, niet gelijk slecht gaan denken alleen maar omdat hij als tweede naam Hussein heet.

• anton

maken ze in amerika ook zon drukte als er hier verkiezingen zijn