Ik hoorde dat er van de week in de krant stond welke winkels er komen in het nieuwe winkelcentrum in Julianadorp.
Nou, ik kan het niet vinden. Weten jullie dit?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBlokker niet hoor. Die blijft waar ie zit.
DA gaat ook. Bakkerij Bos komt erin met ook een zitgelegenheid (lekker kopje koffie met wat erbij na het boodschappen doen ). Lekkere concurrentie voor Dunselman. Die wilde eerst ook gaan maar vonden het te lang duren. Vorig jaar de gehele winkel verbouwd. Nou… die gaan nog wat beleven ben ik bang.
Verder weet ik het ook niet. Ben ook zéér benieuwd. Vind het zelf vooral erg leuk dat er een Hema komt.
Het nieuwe, overdekte winkelcentrum De Riepel is in amper een jaar tijd gebouwd. Op 11 november zal supermarkt Deen er als eerste zijn intrek nemen, in de dagen en weken erna gevolgd door Hema, Primera, Haarlijn 10, Mitra, Hans Textiel, Bzus, bakker Haakman, slagerij Koeleman, Faunaland, Meester Reenders optiek, drogisterij DA Verberne, Villa Happ, Nelson Schoenen, Aldi, Sportpoint en Bloemboetiek Fantasy. Tegelijkertijd sluit de oude Riepel dan de deuren. Dat complex wordt snel gesloopt.
Bakkerij Bos, zou nooit, maar dan ook noooooit een winkel erbij openen. Zo grappig die verhalen die de ronde doen.
Maar dít zijn de winkels die er absoluut zullen komen.
Vraag me alleen af wat Bzus & Villa Happ is. Zou happ iets van eten betekenen? Of villa kledingmerk? Achja, we merken het wel.
Ik ga vanmiddag in ieder geval al bij de deen kijken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?