Villa-happ is een kinderkleding merk winkel
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJoseline jij hebt ze goed opgesomd
Winkelcentrum ziet er goed uit!!! Ik ben zelf erug blij met de Hema, Nelson (SCHOENEN………) en jammer dat het gerucht van de burger king niet waar was
Dat laatste zou overigens ook wel erg raar zijn en nier erg rendabel.
En nu heb ik het antwoord op de vraag van me moeder wat er in het pand van de Aldi komt. thnx.
de deen gistern bezocht ziet er leuk uit… en de andere winkels die erin komen ook erg blij mee.. oa een faunaland en een hans textiel. Hopelijk komt er nog in een van de leegstaande panden een bart smit of andere speelgoedwinkel.. En een action oid zou ook erg prettig zijn maar die zullen wel niet komen denk ik
eigen personeel weet het ook meestal als laatste…
burger king is echt niet van de baan hoor, maar komt ook niet daar, maar bij het junior college..
toch jammer van hans textiel en villa hap is een “dure” kinderkleding zaak waar de mensen speciaal voor naar toe komen, leuk met kleine kids
en ja ik vind ook…een aanwinst voor jdorp, al is het parkeren nu echt niet je van het…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?