Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welke winkels komen er in het nieuwe winkelcentrum in Julianadorp?

• serien

Villa-happ is een kinderkleding merk winkel :D

• elsje

Joseline jij hebt ze goed opgesomd ;)

Winkelcentrum ziet er goed uit!!! Ik ben zelf erug blij met de Hema, Nelson (SCHOENEN………) en jammer dat het gerucht van de burger king niet waar was ;);)

Dat laatste zou overigens ook wel erg raar zijn en nier erg rendabel.

En nu heb ik het antwoord op de vraag van me moeder wat er in het pand van de Aldi komt. thnx.

• lianda

de deen gistern bezocht ziet er leuk uit… en de andere winkels die erin komen ook erg blij mee.. oa een faunaland en een hans textiel. Hopelijk komt er nog in een van de leegstaande panden een bart smit of andere speelgoedwinkel.. En een action oid zou ook erg prettig zijn maar die zullen wel niet komen denk ik

• Misty

het zou inderdaad lekker zijn als er een goede speelgoedzaak erbij zal komen.

want moet steeds naar den helder toe om naar een speelgoedzaak te gaan

• Mo

Even over dat blokker verhaal, dat ze in het Aldi pand komen, sprak gister iemand die bij de blokker werkt en die wist van niks, zei dat dat niet zo is?!?!?!?!

• joland

eigen personeel weet het ook meestal als laatste…

burger king is echt niet van de baan hoor, maar komt ook niet daar, maar bij het junior college..

toch jammer van hans textiel :( en villa hap is een “dure” kinderkleding zaak waar de mensen speciaal voor naar toe komen, leuk met kleine kids :)

en ja ik vind ook…een aanwinst voor jdorp, al is het parkeren nu echt niet je van het…

• Tim

Er komt helemaal geen burger king bij het junior college? waar haal je al die info vandaan?

• tientje

precies tim ik begrijp het ook niet maar misschien weet joland meer>?

• joland

wachten we het gewoon toch ff af ;-)

• johan

er is nooit sprake geweest van een burgerking bij de nieuwe riepel alleen dat van junior college maar dat is ook al van de baan. veel te dicht bij een school natuurlijk.