Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fiets

• Abion

hallo, ik zit met me handen in het haar me fiets is gejat met zitje en al , kan niet zonder , wegens kleine budjet kan ik er ook niet ff 1 kopen , wie o wie kan mij blij maken ,heeft er nog 1 in de schuur staan ofzo waar niets mee gedaan wordt, hoef geen zitje op tezitten hoor , heb hier nog een reserve. alvast bedankt

• haaknaald

waar en wanneer is je fiets dan gestolen?

en heb je al aangifte gedaan?

succes!

• Abion

ja acgter uit de tuin gister middag mij ,n kids waren vergeten de poort digt te doen

ja is gedaan, baal er wel van hoor .

• haaknaald

wat voor fiets is het?

misschien kun je een beschrijving geven? wie weet staat ie ergens in een steeg ofzo. en hebben mensen hem zien staan.

dat zou fijn zijn, want dan heb je hem dus misschien snel terug.

ik hoop het voor je.

het is toch erg dat je je eigen fiets geeneens meer in je eigen tuin kunt laten staan.

het wordt steeds gekker.

ik gebruik mijn fiets ook elke dag. dus ik weet hoe onthand je nu moet zijn.

• Abion

hij is groen ,gezelle, met geel zitje geen versnelling,

ja heb hem ook nodig , maar ja

• anita34

als je een reserve sleutel hebt van je fiets (ik neem aan dat die op slot stond) kun je hem via de verzekering terug krijgen althans de dag waarde ervan

sterkte

• kopernick

Geloof er niets van dat deze gestolen is want wat moet je in godsnaam met een reserve zitje. Krijg de indruk dat je op deze manier gewoon een andere wil hebben en je zitje gewoon overzetten

• Fix

Simpel figuur, die kopernick.

Stel nou eens dat je 2 zitjes hebt want je hebt 2 kinderen.

Stel dat je goede vrienden hebt, familie, buren, die een zitje over hebben, dan heb je er ook 2. Dat kan dus betekenen, dat je een reserve zitje hebt!

Blijft natuurlijk het feit, dat er weer iemand aan andermans spullen zit.

Sterkte met terugvinden van je fiets (met evt. een zitje) Wellicht is een open dag bij de Politie ook een optie.

• twirlmama

Ik werk als gastouder en heb ook 2 zitjes, maar het 2e zitje heb ik er alleen op als me gastkindje er is, anders maar 1 voor mijn eigen kindje……

Zijn zoveel mogelijkheden waarom iemand 2 zitjes kan hebben!!!!

Veel sterkte demi, hopelijk vind je snel weer een goede fiets (of je eigen nog fijner!)

• wilma 1

Ja Demi en dan ga je voorlopig maar op je verzekeringspolis naar je werk.Goeie tip hé ??

Ík hoop dat je snel weer een fiets hebt , Groet van Wilma