Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sinterklaas

• moppie

Hoe laat de intocht in de binnenstad?

• haaknaald

12.15

• Jomoropa

Ik vind het altijd een beetje typisch dat in Den Helder de Sint op dezelfde tijd aankomt als op tv. Hoe kan de Sint nou op 2 plekken tegelijk zijn. Kinderen zijn echt niet gek. Zelf die van mij van 4 begon al vragen te stellen.

Waar ik vroeger woonde kwam de Sint altijd pas rond een uur of 2 aan. Wij keken dan thuis eerst de intocht op tv met veel lekkers erbij en daarna naar de haven om in onze woonplaats de Sint te verwelkomen.

Gezelligheid ten top! :)

En ja, wij gaan dus daar altijd naar de intocht. ;)

• carina

klopt ik vond het ook altijd jammer dat ik niet op 2 plaatsten tegelijk kon wezen. Ik vond het op tv altijd leuk om te zien een heel spektakel en ook live er bij zijn is helemaal leuk, dus je hebt van mij helemaal gelijk. Jammer dat mijn kids de sint al ontgroeid zijn want het is toch altijd wel een spannende tijd voor hen.Jomoropa schreef:

>

> Ik vind het altijd een beetje typisch dat in Den Helder de

> Sint op dezelfde tijd aankomt als op tv. Hoe kan de Sint nou

> op 2 plekken tegelijk zijn. Kinderen zijn echt niet gek. Zelf

> die van mij van 4 begon al vragen te stellen.

>

> Waar ik vroeger woonde kwam de Sint altijd pas rond een uur

> of 2 aan. Wij keken dan thuis eerst de intocht op tv met veel

> lekkers erbij en daarna naar de haven om in onze woonplaats

> de Sint te verwelkomen.

> Gezelligheid ten top! :)

>

> En ja, wij gaan dus daar altijd naar de intocht. ;)

• saskia

Ik ben gister in de stad geweest maar wat een aanfluiting zeg die intocht.

Er was totaal geen sfeer, hij kwam met 4 oude boten vd reddingsbrigade.

Die waren niet versiert, geen vlaggetjes en ook niet pakjesboot ofzo op de boten.

Het stelde echt helemaal niks voor.

Het mocht zeker niks kosten maar wel 4 boten want dat is “zo” leuk.

Volgend jaar ga ik op tv kijken.

saskia

• Juut

Ik ben niet gaan kijken, omdat ik geen zin had om in mn eentje te gaan. Geen kleine kids meer ….

Wel op tv gekeken, altijd leuk…

Jammer dat de intocht hier dus tegenviel…

• luana

Nou weet je,het zijn de ouders die het hardst roepen dat het tegen valt,maar volgens mij gaat het om de kinderen.

• Jowiri

Mm Luana, ik ben het vaak niet met je eens, maar nu eens wél! Saskia heeft gelijk, maar mijn jongste is het niet opgevallen, en die heeft genoten ;) En dáár gaat het idd. om!

• saskia

Ik ben het op zich met je eens dat het in principe voor de kinderen is en die zijn blij als hij er is.

MAar ik had wel 2 teleurgestelde kinderen.

De pieten lopen met zakken vol snoep langs en ze kregen niks.

Het was dat een ander kind op den duur zei dat hij niks had gekregen waarna mijn kinderen dat ook zeiden en toen kregen ze het uiteindelijk.

Ik vind echter dat ze er niet om mogen vragen dus als dat andere kind niks had gevraagd hadden die van mij zeker niks gekregen en ook het snoepgoed vd pieten is iets waar de kinderen { in ieder geval de mijne} erg naar uit kijken.

Al met al denk ik dat de kids uiteindelijk wel blij waren maar vind ik persoonlijk dat ze het wel wat feestelijker mogen maken.

Saskia

• dwaaloog

ik was zaterdag in hoorn voor sinterklaas en daar kwam hij om 11:15 binnen. de pieten waren erg gul met het uitdelen van pepernoten. mijn kinderen kwamen niets tekort.alleen vond ik de sinterklaas snel door de straten reed op zijn paard dat vond mijn dochter ook. had weinig tijd voor de kinderen. maar de pieten waren top.