Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sinterklaas

• QM

ach iedereen heeft last van een jachtig en druk bestaan, en de sint schijnbaar ook.En de kinderen zien dat toch niet…………;)

• Samedi

Volgens mij als je niets krijgt van de goede Sint of zwarte Piet, betekend dit simpelweg dat je NIET lief bent geweest.

Ik kan me nog goed herinneren uit mijn jeugd; “Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de gart”

Dus?

Baron Samedi groet u

• luana

Nu was mijn dochter toevallig dit jaar voor het eerst zwarte piet,en als ik haar verhalen hoorde en zag hoeveel tekeningen ze gehad heeft,dan zit het wel goed met het blije gevoel van de kleintjes,het is en blijft een kinder feest.

• moussy

Ik heb gewoon tegen mijn zoon gezegd dat ze niet bij alle kinderen kunnen stoppen, omdat ze het gewoon heel erg druk hebben.

Als ze alle kinderen die in de stad waren een zakje snoep hadden gegeven hadden ze volgens mij wel kruiwagens met snoep mee moeten nemen… Je kan gewoon niet alles hebben…