Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

stelen wordt de nieuwe trend

• anita34

goede morgen allemaal

nou lekker dan afgelopen nacht voor de zoveelste keer iets uit mijn tuin gejat nu is het mijn tuinbankje wat is het volgende wat ze komen halen me stenen??

ik ben best pissed en heb de wijk agent maar eens gebeld die belt me nog terug hoop ik

ik ben er wel ff klaar mee

• Samedi

moet je niets in je tuin zetten, of ga zelf in je tuin zitten wordt jij gejat zijn wij van je af. En geloof me niemand die aangifte zal doen :)

Baron Samedi groet u

• anita34

en waar slaat dit op?

beetje zielige reactie maar ja van een kneus als jou kun je ook niet anders verwachten triest

• Jowiri

Samedi, wat ben je ook een @!#$.

• Abion

samedi heeft niets beters tedoen joh moet je niet eens op reageren, jeetje joh anita wat erg ja zo ging het ook met me fiets , laat die mensen het zelf hoop ik ooit een keer meemaken , weten ze wat het is , en wat moet je in gods naam een een bankje uit de tuin , sorry hoor egt zielig., maar ik ben wel weer voorzien van een fiets echt bedankt allemaal voor de reactie, nou anita hoop snel dat je hem terug heb

• anita34

ja dat hoop ik ook

thnks jow en demi

• zuurseltje

waarom word de baron niet bedankt?

• Juut

zal wel de baron vd Laven zijn ….. wordt tijd dat ie terug gaat naar de Efteling…

• anita34

das nog te dicht bij juut :D

• tientje

ooooww een sprookje dus, baron bestaat niet echt….

wat een opluchting