Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Duinroosstraat

• Jowiri

Er stond rond kwart voor 7 een busje met een heeeele grote schotel in de Duinroosstraat, een broadcast busje. Huis verlicht. Zou Hart in Actie soms langsgegaan zijn daar? Was best het één en ander aan volk op de been ook. Ben benieuwd of het op één of andere zender word uitgezonden, maar kan natuurlijk ook iets regionaals geweest zijn.

Maar die schotel, wist niet dat die zo groot op een busje konden! Nog groter dan zo'n originele Spaanse paellapan!

• Lotus

Was dat Piet niet?

Die was gisteravond in Den Helder, zag het bij Piets weerbericht.

• Jowiri

Oooow dan word het “Oat Moarn” in de gaten houden ;) Mijn zoon kan hem zó ontzettend goed nadoen, met stemmetje en al :D

• haaknaald

ik heb het even opgezocht.

hier het filmpje.

http://pietpaulusma.sbs6.nl/actueel/video.html

• anita34

wat leuk zeg

• bloem99

dat was op de seringenlaan

tegen over de deka

ik ree er voor bij

en zag meer pieten

sinterklaas(zeer slechte uitvoering) kwam een voedselpaket brengen :S

• Lotus

Als Piet op de Seringenlaan was, wie was er dan in de Duinroosstraat ????? :D

• bloem99

geen idee???

misschien ook daar??

maar weet zeker dat het de seringenlaan was

• luana

Sinterklaas

• Samedi

Oh god, er staat een vreemd uitziende voertuig ergens in Nw DH en wereldvreemde mensen beginnen zich van alles af te vragen… Is gewoon een communicatie wagen SO WHAT ??? Zelfs TV-NH heeft zo'n ding rondrijden NOU EN???

Alsof het iets speciaals is… wat een ophef… wat dat betreft is er een grote overeenkomst tussen een klein dorpje ergens achter in de Achterhoek (in de knoeke) welke 50 jaar is achtergebleven in de ontwikkeling en Den Helder.

Baron Samedi groet u