Wie weet er een goeie tandarts die zéér kindvriendelijk is aangezien ik een kind heb die doodsbang is voor de tandarts?In j'dorp of nieuw den helder.Lankema zit helaas al vol dus andere tips zijn welkom!!!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsCannoo inderdaad aardige vent… Maar die assistente mijn hemel wat een wijf is dat zeg… kan geen seconde d'r waffel houden, als die toch eens vijf minuten d'r mond zou houden, zal ze gek van blijdschap worden…
En het mooie is, je ziet altijd aan Cannoo dat tie zich dood ergert aan dat wijf als ze weer iets achterlijks d'r uit gooit… let maar eens op, want ze is kampioene in het geven van stompzinnige opmerkingen, en de rode appelwangen van Cannoo beginnen dan steeds roder te worden
Maar inderdaad Cannoo is een aanrader…
Baron Samedi groet u
ff een reactie over de assistente van tandarts cannoo dat is juist een lieverd ze gaat erg goed met kinderen om , er zijn er 2 maar die met donker haar is een schatje dus snap de reactie van samedi niet helemaal , maar goed iedereen ze eigen ervaring ermee ja toch , maar kan je deze tandarts zeker aanraden Samedi schreef:
>
> Cannoo inderdaad aardige vent… Maar die assistente mijn
> hemel wat een wijf is dat zeg… kan geen seconde d'r waffel
> houden, als die toch eens vijf minuten d'r mond zou houden,
> zal ze gek van blijdschap worden…
>
> En het mooie is, je ziet altijd aan Cannoo dat tie zich dood
> ergert aan dat wijf als ze weer iets achterlijks d'r uit
> gooit… let maar eens op, want ze is kampioene in het geven
> van stompzinnige opmerkingen, en de rode appelwangen van
> Cannoo beginnen dan steeds roder te worden
>
> Maar inderdaad Cannoo is een aanrader…
>
> Baron Samedi groet u
> src=“http://0223.startpagina.nl/smoelenboek/fotos/0223/15042.jpg”>
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?