Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Handtekeningenactie speeltuin julianadorp

• freelance fotograaf

Hallo allemaal .

Ik wil graag vragen on steun aan u voor het speel en avonturenpark julianadorp .

Het kasteeltje zal gesloopt worden om dat het nier meer uit ziet de gemeente den helder heeft er geen geld voor over om het op te knappen .

ik was 5 dec even in de speeltuin om te kijken hoe het er uit zag .

de tranen vlogen in me ogen wat is het zwaar verwaarloost zeg .

het kasteeltje word met de dag meer dicht getimert terwijl met een beetje geld en steun het makelijk kan worden op geknapt en onder houden .

zelf het voormalge dieren verblijf staat er heel erg triest bij ook die zal moeten worden op geknapt net als de rest van dit speeltuin .

daarom ben ik een Handtekeningenactie begonen om de gemeente te laten zien dat dit echt niet zo verder kan .

en dat ik graag de speeltuin wil over nemen en onder houden .

het is zo erg belangrijk voor kinderen .

u kunt ons helpen om door een handtekening te zetten .

http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&show=petitie&id=3411&t=RED%20DE%20SPEEL%20AVONTURENPARK%20JULIANADORP

onze dank is groot

met vriendelijke groet ramon

• zuurseltje

prima actie Ramon,en ik wil niet lullig overkomen maar probeer Spellings Controlle te gebruiken.

zeker bij je petitie voor de gemeente.

veel suc6 verder met je actie.

• Simon

heb je niet meer foto;s gemaakt om meer kracht erachter te zetten voor mensen uit andere buurten.

simon Breezand

• freelance fotograaf

van de week komen er nog heel veel meer foto,s .

ik kan zeggen ze zijn erg zo erg is het nog niet eerder geweest.

het was ooit een hele mooie speeltuin .

maar nu het is om te huilen .

ik zal van de week een pagina maken waar ze op komen te staan .

ik heb wat schrijf probleemen .

• haaknaald

goed iniatief.

maar waarom wil iemand uit de cronjestraat een speeltuin in julianadorp overnemen?

succes overigens met je actie hoor!

• Anne

Ramon veel succes

Zuurseltje, als je over de spelling valt is het misschien wel handig om zelf het woord “spellingscontrole ” foutloos te schrijven ( of om de spellingscontrole te gebruiken ) ;-)

• freelance fotograaf

ik heb zelf aan die speeltuin mee gewerkt en ik ben bezig met een stichting om mensen met een beperking te helepen aan een leer ervaring op te doen aan werk .

zo dat ze meschien straks werk kunnen vinden .

daarom wil ik ook die speeltuin in handen te krijgen zo dat er kleine klusjes dat ook gedaan moet worden ook gedaan zijn straks en ze doen genoeg ervaring op .

ook die mensen hebben rechten . en zo word de speeltuin ook netjes onder houden .

het kasteeltje is nog niet eens helemaal klaar en moet nog een ander deel worden op gebouwt .

groetjes ramon

• marianne

Nou ik vind het erg meevallen hoor, alleen veel vandalisme aan het kasteeltje.

Ik weet uit betrouwbare bron dat de speeltuin goed in de gaten gehouden word en de gemeente pas geleden alles nog heb weggehaald.

Maar oke, ik snap je bedoeling maar je mag niet zeggen dat hij verwaarloosd is..

Marianne

• marianne

> ik heb zelf aan die speeltuin mee gewerkt

Ikke ook

en ik ben bezig

> met een stichting om mensen met een beperking te helepen aan

> een leer ervaring op te doen aan werk .

> zo dat ze meschien straks werk kunnen vinden .

Goed plan

> daarom wil ik ook die speeltuin in handen te krijgen zo dat

> er kleine klusjes dat ook gedaan moet worden ook gedaan zijn

> straks en ze doen genoeg ervaring op .

> ook die mensen hebben rechten . en zo word de speeltuin ook

> netjes onder houden .

Nog steeds prima plan

> het kasteeltje is nog niet eens helemaal klaar en moet nog

> een ander deel worden op gebouwt .

Dat kan je schudden gaat nooit gebeuren

• Jowiri

Hoi Ramon,

Ik wil wel tekeken, maar ik voel er weinig voor mijn hele hebben en houden ook in te vullen op die site….