hallo ik kreeg een mail van iemand die zei dat vanavond een huis in j.dorp werd aangeboden of getaxeert op rtl 4 om 20.30
voor degene die geintereseerd zijn
groet anita en een fijne avond
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMoet je eens kijken op www.funda.nl, vul je in Julianadorp en voila honderden huizen zie je dan… Of is het iets bijzonders wanneer het op TV komt ??? Is het dan ineens anders, volgens mij hebben we al sinds de jaren 50 TV…
Maar ik ga wel kijken hoor, als jij het ons aanbeveelt, ben zeer benieuwd wat er zo bijzonder aan is.
Baron Samedi groet u
Nou ik heb gezien hoor…. conclussie ?? Een veel te duur huis op een heel verkeerde locatie…
Deze mensen zullen ook weten dat ze een huis gekocht hebben in J'dorp, en wat voor eentje… te duur, en te opzichtig… te hoog gegrepen voor een buurtje als J'dorp.
Dat raak je aan de straatstenen niet kwijt, ieder weldenkend mens gaat niet “aan het einde van de wereld wonen”, overal te ver vandaan en leunend tegen een stad met dorpsrechten of was het nu een dorp met stadsrechten ??
Anyways… ze zullen er niet wakker om liggen de eigenaren, die kunnen het wel lijen…
Maar kan wel zeggen dat ik het gezien heb op TV, persoonlijk ben ik een ervaring rijker en ik hoop dat er snel weer wat op TV te zien is over Den Helder, kreeg er helemaal kippevel van
Baron Samedi groet u
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?