Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dickensdag

• ed

Gezocht: vrijwilligers die, gekleed in Charles Dickens-stijl, een dag met ons meegaan naar Amstelveen.

het is de bedoeling dat we in Amstelveen een middag rondlopen, gekleed in Charles Dickens stijl.

wij verzorgen de kleding, het vervoer vanuit Den Helder en weer terug en de catering ter plaatse.

Iedereen mag mee; mensen van alle leeftijden, van jong tot oud.

Voor informatie en opgave: em.vande.ree@quicknet.nl

of 0223 618075

• Jowiri

Kun je me vertellen op welke datum dit is? Als ik die dag mijn kinderen niet heb, lijkt het me leuk om mee te doen!

• s0ezy

Volgens mij gaat het hierover…

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=156&i=71582&t=71563

• Jowiri

Thanx S0ezy….maar dan kan ik dus niet, heb een kerstmiddag met diner van mijn werk….Ook leuk hoor, verdikkeme dat het samen valt!

• s0ezy

áls het nog steeds om dezelfde datum gaat dan he.. maar kan eigenlijk niet missen.

veel plezier iig

• ed

hoi ja het is de 21 ste december jammer maar mischien zijn er nog anderen die meewillen info 0223618075

groetjes ed

• Samedi

Ik wil wel mee, alleen wel als ik gewoon mezelf mag zijn (zie foto) !!??!!

Baron Samedi groet u

• Juut

is meer wat voor Halloween

• tientje

sam kent het verschil niet

sam kent sowie so geen verschillen

• Samedi

Nou en of ik de verschillen ken ;) tussen een tientje en dubbeltje het 1 wordt namelijk nooit het ander en nu helemaal niet meer (zo'n jaartje of 8 inmiddels)

Baron Samedi groet u