Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

speeltuin nieuw den helder

• denots

Sinds de zomer van dit jaar hebben we een hele mooie speeltuin in nieuw den helder. Waar ook gretig gebruik van wordt gemaakt, alleen erger ik me aan die drugsdealers die altijd daar op de hoek staan en er een zooitje van maken. Als de politie langsrijdt kijken ze altijd sneaky de andere kant op. Ik vind dit niet kunnen of zeur ik nu…

Wat is jullie mening hierop en wie heeft een idee om dit op te lossen?

• Samedi

Verhuizen ??? Of een vuilnisbak plaatsen voor de drugsdealers, zodat ze daar hun troep in kunnen deponeren. Maken ze er ook niet zo'n zooitje van…

Baron Samedi groet u

• bloem99

mooi??

nou ik ben er geweest en vind er geen klap aan

of zeur ik nou

ze hadden beter her en der door de wijk versprijd wat speel gelegenheid kunnen maken.

ik kan mijn kinder er niet aleen heen sturen door dat tuig wat er rond hangt en dat drugsdealers tuig wat er staat

ik vind het niks.

erg jammer

maar ja dat zijn we al gewent hier in den helder

ohja

politie neeeeee die komt niet hoor aleen als ze weg zijn.:S

• Big King

Die gasten daar krijgen alles voor elkaar ze knippen met hun vingers en ze krijgen het en slopen het ook weer.

en wij moeten met handtekeningen smeken voor een speeltuin.

Belachelijk is het gewoon plat gooien die wijk ik heb geen goed woord voor die gasten over en ze rijden nog een dikkere auto dan ik en ze werken niet eens.

rara hoe kan dit.

• Co weet alles

…De politie…

Mwa mag ik effe

Ohja en ook effe die symbolische vinger!

• denots

sam die vuilnisbak staat er al een tijdje als ze er nou ook eens gebruik van zouden maken… maar ja wie ben ik??? oja ik ben denots :D

• Samedi

Wie jij bent ??? Denots of misschien wat ben je ?? Stoned…

Ja ja we blijven scherp…

Baron Samedi groet u