Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ernst en Bobbie show VRAAGJE..!!

• P

Ik ben benieuwd wie er in oktober geweest is naar Ernst en Bobbie in sporthal sportlaan. Ik had een paar vraagjes hierover. Ik ben namelijk bezig met wat te organisren voor volgend jaar. Kan iemand mij een reactie geven op de onderstaande vragen:

- Was er een special garderobe voor de jassen en koste dit wat?

- Hoe was de koffie/thee voorziening geregeld in de pauze?

- De kaartverkoop was dit alleen in voorverkoop of ook bij de sporthal te verkrijgen?

- Was de kaartverkoop alleen voor de kinderen en mochten de ouders gratis naar binnen, of moest iedereen een kaart betalen?

Als iemand deze vragen kan beantwoorden ben ik erg blij, want dan kan ik verder organiseren.

• Rick

hallo,

Wij zijn geweest en het was allemaal prima geregeld. Er was koffie en thee, ook tijdens de voorstelling, en de kinderen zaten apart van de ouders op speciale bankjes voor het podium. De kaarten waren ( voor zover ik weet ) in de voorverkoop en aan de zaal verkrijgbaar. de ouders en kinderen moesten een kaartje kunnen tonen, dus iedereen moest betalen.

Wat de garderobe betreft, ik weet niet of die uberhaupt aanwezig was, dus daarover kan ik u niets vertellen.

Ik hoop dat u wat aan deze antwoorden heeft gehad,

Rick

• P

Bedankt voor uw reacte.

• Samedi

Welicht dat A34 je een antwoord kan geven… die zat vooraan (en waarschijnlijk op het podium) of was dat nou bij Frans Bauer ???

Baron Samedi groet u