Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

alchoholcontrole

• zomerkriebeltjes

den helder -

Eerst thuis indrinken en dan naar het Kerstgala van Lyceum aan Zee gaan? Niet slim.

De school houdt - voor het eerst - alcoholcontrole aan de deur en wie na de blaasproef een promillage boven de 0,5 blijkt te hebben, komt er aanstaande donderdag niet in. Er zijn ook andere maatregelen ingesteld om alcoholgebruik te ontmoedigen.

• joop

heb je ook niet van jezelf …bijdehand !!! stond al in de helderse krant

• zomerkriebeltjes

huh zei ik dat dan? kwam t gewoon tegen..grappig toch… bemoeial :D

• joop

zet je alles wat je grappig vind dan op internet ????

• roos

ik heb geen helderse krant, zal mijn dochter even waarschuwen :-)

thx kriebeltje laat die joop maar zeiken… dat gezeur heeft hij ook niet van zichzelf namelijk ook gejat van een ander hier op het prikbord.

• zomerkriebeltjes

nee hor, joop, vind jou nooit grappig dus al jou er ook nooit opzetten…

;-)

• dwaaloog

ik vind het een goed initiatief.ze beginnen tegenwoordig steeds eerder met drinken.

• anita34

ik vind het ook goed

• Jowiri

Zomerkriebeltjes, dit onderwerp ligt nogal gevoelig voor Joop. Hij zou zelf nooit welke alcoholtest dan ook met goed gevolg doorkomen. Vandaar.

• Samedi

Haha je hebt geen Helderse Courant, en je hebt alleen een PC met internet met 1 internetpagina namelijk; Prikpagina 0223 :)

http://www.nhd.nl (klik er is voor de fun op, er gaat een wereld voor je open)

Baron Samedi groet u