Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie heeft er ervaring mee

• tientje

heb je uberhaubt een vrouw?……(tientje gaat buitenlands)

• chat

Moet dan een opblaspop zijn die kan zijn gezemmel wel aan! Zie je het voor je? Prik die per ongelijk met één van zijn naaldtjes in zijn pop en vliegt die pardoes door zijn kamer.

• Samedi

opblaspop ??

gezemmel ??

ongelijk ??

Iets gaat er hier niet goed, of het toetsenbord is kapot (hapert), dyslectie, of gewoon nooit opgelet op school (hoorde trouwens vanmorgen op het nieuws dat er hoop voor je is, Klink wil dat je levensverwachting minstens met 3 jaar wordt verlengt… had iets te maken met lager of niet geschoolde mensen in Nederland)

Baron Samedi groet u

en voor Tientje, zekers heb ik een vrouw. De liefste die er is, en zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten… m'n steun en toeverlaat zeg maar..

En jij Tientje, heb jij ook een vrouw ?

Baron Samedi groet u

• tientje

nee sam ik heb geen vrouw

• tientje

Iets gaat er hier niet goed, of het toetsenbord is kapot (hapert), dyslectie, of gewoon nooit opgelet op school (hoorde trouwens vanmorgen op het nieuws dat er hoop voor je is, Klink wil dat je levensverwachting minstens met 3 jaar wordt verlengt… had iets te maken met lager of niet geschoolde mensen in Nederland)

sterkte dan maar sam

• anita34

tientje :D:D:D:D

• Samedi

Gaat het Tientje, het was bedoelt aan het adres van “chat”… Of heb je een papagaai ingeslikt dat je de boel herhaald ;)

Baron Samedi groet u

• tientje

mijn man vraagt wie is die enge man? ik zeg sam die wil altijd het laatste woord

• chat

“Klink wil dat je levensverwachting minstens met 3 jaar wordt verlengt… had iets te maken met lager of niet geschoolde mensen in Nederland)”

tja en verlengt… is met een d

• tientje

http://0223.paginamarkt.nl/rss/250956.html

speciaal voor jou