Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

flessenpost mailen

• anita34

ik heb geprobeert flessenpost te mailen

omdat ik en vele met mij vaak geen berichten terug krijgen op advertenties

of ik verkoop iets of ik zoek iets het maakt niet uit

zowel de quicknet en hotmail daar komen dus geen berichtjes op

dat is bij mij ik weet niet welke mail adressen dit probleem ook hebben maar het is wel een irritant probleem

vaak zie je dat mensen elkaar zoeken via flessenpost omdat mails niet aankomen of wat dan ook

wie weet hoe ik flessenpsot beheerders wel kan bereiken?

als die er al zijn want alles moet toch door zo,n keuring heen lijkt me

bedankt groetjes anita

• moos

klik bij flessenpost op help en scrol dan helemaal naar beneden daar klik je op email en dan kan je een bericht naar de beheerder sturen succes

• Jowiri

Zelf heb ik geen problemen met het versturen van een mail. Alleen vind ik het jammer dat ik het via mijn hotmail verstuur, maar doorgelinkt word naar mijn outlook. Hotmail gebruik ik voor “iedereen” en outlook is meer een privé adres. En flessepost gebruikers krijgen zo tóch mijn email outlook adres. Maar tis niet anders.

• anita34

thnks moos heb ik nog niet eens bij stil gestaan:D

en jow ook thnks meid

• Lotus

Je kunt wel een mailtje sturen naar Flessenpost wat ik ook gedaan heb, maar antwoord heb ik tot op de dag van vandaag niet gekregen.

Het is toch wel zo'n 3 maanden geleden dat ik een mail gestuurd heb naar Flessenpost.

Succes!

• anita34

ja ik weet ook niet bij wie we dan moeten zijn

is toch raar ze bieden ons iets aan ookal is het gratis dan nog wie keurt al die advertenties dan van flessenpost

misschien iemand van de beheerders die het weten?