Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Niet vergeten

• Roberto

Uw kerstpost voor Den Helder en Julianadorp kunt u inleveren voor 20 cent per poststuk,

In Julianadorp:

Kruiszwin 2257 en 5533

Wierbalg 1921 en 2110

Doorzwin 4135

In Den Helder:

Loodsgracht 53

Voor slecht € 0,20 per kerstkaart bezorgen alle Scoutinggroepen uit Den Helder en Julianadorp uw kerstkaarten. En dat is meer dan 40% goedkoper dan met de

decemberzegels van de TPG.

Inleveren uiterlijk donderdagmiddag 18 december voor 17.00 uur op de hier boven vermeld adressen.

Op 20 december zullen alle kerstkaarten bezorgd gaan worden.

LET OP:

Alleen post voor Den Helder en Julianadorp inleveren.

• Samedi

Denk er alle dagen aan!!!

Baron Samedi groet u

• zuurseltje

waar moeten we aan denken?

• Samedi

Dat de woudlopertjes de kerstkaarten rondbrengen…

Baron Samedi groet u

• poesiemauw

en wat voor nuttigs ga jij zaterdag doen???

mijn kleine “woudlopertje”: wij doen tenminste nog eens wat nuttigs voor onze club,

in tegenstelling tot andere jongeren!

• tientje

denk je dat sam jong is?

• poesiemauw

dat denk ik helemaal niet.

mijn dochter van 12 las de reactie van de baron, en wou zelf even reageren op samedi. zij is namelijk een“woudlopertje”en gaat zaterdag als scout de post bezorgen , samen met een hele horde andere scouts . en dit allemaal voor de scouting. zij krijgen nl. geen dubbeltje subsidie van welke instantie dan ook.

dit is dus een actie voor hun vereniging. heel wat anders dan een heleboel andere clubs en weet ik veel die wel alijd subsidie krijgen. ik heb bewondering voor deze jongens en meisjes en natuurlijk alle vrijwilligers die hier hun vrije tijd aan besteden. en ik weet uit de eerste hand dat hier ontzettend veel tijd in gaat zitten.

mijn dochter bedoelde maar te zeggen dat er ook nog jeugd is die niet altijd maar rottigheid uithaalt.

• Jowiri

Poesiemauw, Samedi is niet helemaal lekker. Heeft zelf teveel voodoonaaldjes gekregen.

Je moet maar denken: beter dat hij het zegt, dan iemand die bij zijn volle verstand is ;)

• poesiemauw

je hebt helemaal gelijk.

en ik reageer normaal ook niet op deze figuur.

maar mijn dochter voelde zich nogal beledigd door de term Woudlopertje.

heeft nl. nogal een hoog Doanald Duck gehalte. en ze wou zelf wat schrijven.

• Samedi

Ik weet het niet, maar volgens mij mis ik hier wat… De benaming Woudloper of Woudlopertjes is helemaal niets verkeerds aan, sterker nog;

http://provincie.flevoland.nl/themas/europa/leader+_1/projecten_leader+/de_woudloper/ <<< een scouting site

http://woudloper.forum2go.nl/ <<< een scouting forum site

En ik durf te wedden dat Baden Powell het helemaal niet erg gevonden zou hebben dat ik Woudloper of Woudlopertjes zeg…

Baron Samedi groet u