Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Niet vergeten

• anita34

sam ga je dieren nu maar verzornge in de winkel doe je wat nuttigs en voor de scout mensen heel veel succes gewenst

• Samedi

Welke dieren bedoel jij Anita34??? Ik heb geen dieren, op een haan na dan (z'n linkerpoot welteverstaan, de rest van de haan is al een tijd foetsie)

Baron Samedi groet u

• anita34

ohw nou ik dacht dat ik wist wie je daadwerkelijk was foutje bedankt

was de manier van typen en die ander die ik bedoel kent me vader ook vandaar

sorry sam

• Suuws

ik ben zelf leiding bij de welpen en bevers van Jutters Willemsoord en ook wij lopen heerlijk de kerstpost met onze engeltjes!

het is voor ons weer net dat beetje extra geld wat een kamp goedkoper maakt of een weekendje weg!

Vanaf vanavond 19.00 kan je ook inleveren bij Scouting Guldemond aan de C.G de Geusstraat.

veel vrijwilligers staan dan klaar om de post te sorteren!

Vriendelijke groetjes

Suzanne

• bloem99

whaaaaaaahaha :D

• poesiemauw

vanavond weer heerlijk zitten plakken metzijn allen.

de opbrengst lijkt dit jaar groter te worden dan voorgaande jaren.

dames en heren uit den helder dankuwel.

kerstpost kan nog steeds worden ingeleverd tot vrijdagmiddag 5 uur op Loodsgracht 53.

kom op mensen, steun de scouting van den helder, en laat uw kerstpost voor julianadorp en Den helder bezorgen door de scouting.