Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voorbij het gemini

• anita34

rond half 5 vanmiddag reden er 3 brandweer auto,s een kleine en 2 grote en een ziekenauto voorbij de slagbomen van het gemini als je zeg maar naar de ehbo kant gaat

wat er precies loos was kon ik niet zien

maar dat het heavy was dat weer wel

weet wat er is gebeurd

• Geertje

Prio 1 HUISDUINERWEG DEN HELDER Schuurbrand DHD642 DHD650

15-12-2008 16:38:07 - Noord-Holland Noord - Monitorcode RAC Alkmaar

alarmeringen.nl

• Jowiri

Voor alle nieuwsgierigen: als je weer eens een sirene hoort, ga dan naar:

http://www.online-p2000.nl/

en je bent (bijna) volledig op de hoogte ;) Alleen de politiesite pakt ie niet.

• Samedi

Is dit nu gemeende interesse of ziekelijke nieuwschierigheid… En wat let je om in je wheels te springen en er op af te gaan, kun je het helemaal zelf aanschouwen.

Wat ben ik blij dat je niet in Workum woont, mijn God en heremetijd dat had helemaal sensatie voor je geweest…

Ik hou het maar op ziekelijk gedrag, want dan kan het je ook niet kwalijk worden genomen.

Baron Samedi groet u

• anita34

sam het is belangstelling

en jow thnks heb de site ogeslagne in me favo

geertje ook bedankt

enne ik hoorde het niet alleen zag ze ook ik stond bij de bus halte van het gemini

• Geertje

dit is niet ziekelijk gedrag, maar nieuwschierig gedrag.

ik had het pas ziekelijk gevonden, om er met je grote giegel tussen te gaan staan en zo de hulp verleners in de weg te lopen.

dan liever achter af vragen….

ik mag hopen dat jij niet zo ziekelijk ben, om er inderdaad op je wheels achteraan te scheuren…

• bloem99

hoor ik nou een meeuw schijten????

:D

• Juut

Of heb ik met de strontemmer gerammeld….. :D

• anita34

nee er heeft er een last van zijn zeur zak en daardoor aan de schijterij

bovendien als ik een ongeluk zie gebeuren ga ik wel helepen als dat nodig is en ik heb dat ook wel eens gedaan

• claudia

Eventueel kan je op: http://www.112meldingen.nl/index.php

kijken zie je ook politie berichten