Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

brr zou het dan echt winter worden ?

• luana

Nou van mij mag het hoor,winter,schaatsen,elfsteden tocht,maar toch heb ik er een hard hoofd in.

• anita34

elfsteden toch hoeft niet maar sneeuw voor de kinderen enz is leuk ik zelf hou er niet zo van maar kan dubbel genieten als je jong en oud ziet in de sneeuw spelen en stoeien enz

• anja

foutje rick dat was de winter van ‘78 -’79. maar ook wij in den helder moesten bergen sneeuw verwerken en sommige konden niet eens naar het werk komen omdat de sneeuwstorm zo heftig was met veel sneeuwval.

heb toen wel genoten .

'smorgens kon je nog met de bus naar je werk ( in de schoten) en om 1 uur in de middag reden er noodgedwongen geen bussen meer dus lopend naar huis .(nieuw den helder) , ik kwam om half 5 pas thuis . brrr wat was het koud maaar super leuk.

van mij mag er nog wel zo'n winter komen.

• Peter

Hier ligt wel sneeuw. Het is nu -3 graden. Vandaag heeft het een beetje gesneeuwd. De kinderen vermaken zich prima. Van de helling af met de slee.

Wat is dat een tijdje geleden dat we eens lekker in de sneeuw gewandeld hebben.

Groeten uit Zweden.