Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waar zijn de vogeltjes?

• Jowiri

Hoihoi,

Het lijkt wel of álle tuinvogeltjes richting zon zijn vertrokken. er hangt allerlei lekkers in mijn voortuintje, maar geen merel, mus of koolmeesje te zien :(

Lijkt dat nou maar zo, of hebben jullie ook weinig zaadetende vogels in de tuin?

Groeten van Jowiri ;)

• roos

ik heb er genoeg in de tuin, maar er is nog genoeg gewoon voedsel te vinden door het zachte weer voor ze dus misschien dat het er daarom allemaal nog hangt. Ik heb vanalles hangen maar het kippen voer wat ik los strooi vinden ze toch nog het lekkerste dat is wel altijd op :-)

• Dreamer

Jij hebt het over de vogels he, maar waar waren de bijen afgelopen jaar?

Ik heb trouwens ook vogelvoer in mijn tuin hangen hoor, het lijkt hier schiphol wel :)

• Jomoropa

Eindelijk, na 3 jaar, hebben wij vogeltjes in de tuin :D:D

Dus ik weet niet hoe lang je al op dit adres woont, maar misschien moet je nog een paar jaar geduld hebben….

• ¥ Lotje ­­¥

nou heb lieve mereltjes die komen eten hoor . maar er komen ook van die duiven . sjezes zeg, lijken wel kippen zogroot . . en er zat een kraai aan het pinda zakje die ik buiten pas had gehangen . De brutalen aap . Die zijn wel voor de vinkjes :)

• anita34

ok jowiri het is mijn schuld hahahahhaa

ik geef de vogels af en toe brood en kadetjes

maar hier komen ook meeuwen enz op af en die hele kleine zwarte vogeltjes weet niet hoe ze heten hoor maar ben er wel gek van