Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kabeltje ds

• dirk

hallo,

wie weet of wie heeft een kabeltje van een nintendo ds naar de pc.

om spelletjes over te brengen.

of weet iemand waar ik hem kan kopen..??

in ieder geval niet in de pc shop of speelgoedwinkel,daar verkopen ze hem niet..helaas

in ieder geval bedankt..

enne…

het is gewoon een vraag hoor…dat er geen rare opmerkingen komen of zo..

van somige hier gezien!!

• roos

Je kunt beter even bij more for less gaan vragen, die hebben ze vast wel :-) en anders worden ze wel te koop aangeboden via de marktplaats of via ebay.

succes

• Samedi

Beste Dirk,

deze kun je via het internet bestellen bij diverse internetshops (google; PC kabel DS)… wel ff goed rondkijken want er zit nog wat prijsverschil in.

Verder kun je eventueel ook een computerwinkel binnenlopen en de kabel laten bestellen, zou ik niet naar Vobis, Dixons of More for Less gaan deze bedrijven voelen er weinig voor om artikelen buiten hun assortiment te bestellen. Vaak de kleinere PC winkel doet dit wel.

En eventueel Hobby-Drama in de Wezenstraat die heeft 'm wellicht ook liggen.

Suc6

Baron Samedi groet u

• Jowiri

www.easyonnet.nl Die zit in Enkhuizen (waar ik dan oorspronkelijk vandaan kom) maar dat is gewoon een heel fijne zaak.

Als je hem nou even nu eenmalig nodig hebt, mag je er ook wel even één van ons lenen hoor ;)

Mail me maar.

• Jomoropa

Wij hebben een soort van usb-stick waar we het kaartje in kunnen doen. Die pluggen we in de pc en zo zetten wij de spelletjes erop. Zonder kabeltje dus ;)

Vinden wij een stuk handiger. (Gaat geloof ik ook sneller??)

• dirk

mag ik jullie heel erg vriendelijk bedanken..

ik ben op jommoropa advies gegaan en met succes..

jullie zijn geweldig..

dank je wel.

• Jomoropa

Mooi dat het gelukt is! :)

• Jowiri

Bij mij lukt het écht niet Jomopora :( Ik geef het maar op….

• Jomoropa

Oooww wat jammer nou. Kom maar in de lucht hoor, als mijn mannetje je moet helpen.

• Jowiri

Wordt na de 5e dan, we gaan eerst een weekje naar Spanje, dát dan weer wel ;)

Maar ik hou me aanbevolen, lief van je!