Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

anti blafband

• g.blazer

wie heeft voor mij informatie over een anti blafband en ervaring ermee.

• Ray

Ik heb zo'n ding ook een tijd gebruikt. Hond kon gewoon ademen en drinken. Hard blaffen was afgelopen. Nadeel vind ik dat als de hond hem vaak om heb dat ding gaat stinken en de snuit van de hond ook. Weet niet of er meerdere modellen zijn. Kijk anders eens bij een dierenwinkel en laat je daar informeren.

• tisallemaalwat

effe googlen

Omschrijving:

Sonic bark controll werkt op geluid.

De verstelbare gevoeligheids niveaus maken het mogelijk het om hem aan het geblaf van uw hond aan te passen.

MET HALSBAND

Gebruikt een hoog maar onschadelijk geluidssignaal, om het blaffen te beletten.

Deze antiblaf controle is voor de kleinste honden geschikt met zijn gewicht van slechts 30 gram.

Let op! Bij oudere honden kan het gehoor minder worden waarbij het apparaat minder effectief is.

Indien de sonic bark controll geen effect heeft bij uw hond, mag de blafband ingeruild worden tegen een

Petsafe bark Controll ( de Luxe) met impuls correctie.

U dient wel bij te betalen gezien het hogere aankoopbedrag, en de extra verzending te betalen.

€ 29,95

• joop

je kan ook teletact (stoomhalsband ) gebruiken kan je misschien van iemand lenen en als je hond niet meer blaft moet je gewoon een stukkie stalen buis om zn halsband doen weet tie niet beter of hij heeft teletact om ……..help echt

• Juut

ja ja ze moeten jou eens een tijd een teletact-band omdoen Joop, misschien dat dat gejank dan ook over is.

een teletact-band, lekker “diervriendelijk” :(

ik wálg van dat soort praktijken

amen

• Dreamer

Ja precies!

Ga maar zitten Joop, kijken hoe lang jij nog blaft!